سرطان 03, 1399 11:41 Asia/Kabul
  • ترامپ اوباما را به خیانت متهم کرد

رئیس جمهوری آمریکا، بار دیگر با تکرار اظهارات پیشین خود رئیس جمهوری سابق این کشور را به خیانت متهم کرد.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا، در گفت و گو با "سی بی ان نیوز" بار دیگر "باراک اوباما"، رئیس جمهوری سابق این کشور را بدون ارائه هیچ مدرکی به خیانت در ارتباط با تحقیقات مربوط به تبانی کارزار انتخاباتی سال 2016  ترامپ  با روسیه متهم کرد.

ترامپ در ادامه تاکید کرد منتظر نتیجه تحقیقات مربوط به یافتن ریشه تحقیقات " رابرت مولر " بازپرس ویژه  درخصوص مداخله ادعایی روسیه در انتخابات سال 2016  آمریکاست.

ترامپ و متحدانش مدتهاست مامورین پلیس فدرال آمریکا "اف بی آی"، را به داشتن انگیزه‌های سیاسی برای تحقیقات در خصوص تبانی میان کمپین انتخاباتی او و عوامل خارجی برای دستکاری در انتخابات 2016 متهم می‌کنند.

این تحقیقات، از همان ابتدای ورود به کاخ سفید، ریاست جمهوری ترامپ را تحت الشعاع قرار داد. رئیس جمهوری آمریکا،  بار‌ها با تکذیب هر گونه تبانی با روسیه برای پیروزی در انتخابات، از تحقیقات "رابرت مولر"  به عنوان توهمات یاد کرد.

"رابرت مولر" سال گذشته 2019  میلادی،  با ارائه نتایج تحقیقات تقریبا دو ساله خود اعلام کرد موفق به یافتن مدرکی دال بر تبانی میان ستاد انتخاباتی ترامپ و روسیه برای تغییر در نتایج انتخابات 2016 نشده است.

دموکرات ها، به نتایج این تحقیقات اعتراض کردند و خواستار ارائه کامل گزارش رابرت مولر شدند.

کلیدواژه