سرطان 20, 1399 10:48 Asia/Kabul
  • راه‌اندازی هشتگ \
    راه‌اندازی هشتگ \"دو سید علی، سمبل کرامت ما\" در عراق

کاربران ایرانی و عراقی با انتشار هشتگ #السیدان_العلیان_رمز_کرامتنا (دو سید علی، سمبل کرامت ما) در فضای مجازی بر اتحاد دو کشور در مقابل دشمنان تاکید کردند.

به گزارش روز پنج شنبه العالم، کاربران ایرانی و عراقی شبکه های اجتماعی با انتشار هشتگ "دو سید علی، سمبل کرامت ما" که به نام های حضرت آیت الله «سیدعلی خامنه ای» رهبر معظم انقلاب اسلامی و آیت الله «سیدعلی سیستانی» مرجعیت عالی شیعیان عراق اشاره دارد، اعلام کردند، نظام های استکباری هرگز نمی توانند میان دو ملت ایران و عراق که کنار یکدیگر در میادین نبرد با گروه تروریستی داعش جنگیدند، تفرقه ایجاد کنند.

کاربران فضای مجازی همچنین با محکوم کردن اقدام موهن رسانه سعودی ضد آیت الله سیستانی تصریح کردند: آیت الله سیستانی و حضرت آیت الله خامنه ای با اقدامات مناسب توطئه دشمنان را خنثی می کنند، به همین دلیل آمریکا، رژیم صهیونیستی و متحدانشان، مراجع شیعیان را هدف قرار می دهند.

روزنامه سعودی "الشرق الاوسط" جمعه گذشته در کاریکاتوری به مقام آیت الله «سیدعلی سیستانی» مرجعیت عالی شیعیان عراق توهین کرد که موجی از خشم و واکنش‌ها ضد سعودی و رسانه‌های آن را به همراه داشت.

 

کلیدواژه