میزان 25, 1395 10:34 Asia/Kabul
  • حملات سایبری
    حملات سایبری

نماینده ویژه رئیس جمهوری روسیه در عرصه امنیت اطلاعاتی پس از اعلام آمریکا مبنی بر قصد انجام حمله سایبری ضد مسکو به واشنگتن هشدار داد و گفت که این تصمیم برای آمریکا بازی با آتش است.

آندره کروتسکیخ نماینده ویژه رئیس جمهوی روسیه شنبه شب در گفتگو با خبرنگاران تاکید کرد که هر گونه اقدام علیه روسیه بدون پاسخ نمی ماند و تلاش واشنگتن برای ترساندن مسکو ساده لوحانه و غیرمسئولانه است.

به گزارش ایرنا، همزمان با طرح ادعاهای رسمی و غیررسمی واشنگتن مبنی بر حمله هکری از روسیه با هدف تاثیر گذاری بر انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، معاون رئیس جمهوری این کشور دستور آغاز جنگ سایبری ضدروسی را داد.

به گزارش ایرنا، جو بایدن اعلام کرد که آمریکا به حمله های سایبری علیه این کشور که روسیه پشت آن قرار دارد، موثرترین پاسخ را می دهد.

همزمان روزنامه کامرسانت نوشت: سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) در حال تدارک انجام حمله های سایبری به روسیه است و اعلام شده که در پاسخ به اقدام های این کشور انجام خواهد گرفت.

مقام های مختلفی از جمله رئیس جمهوری و همچنین هیلاری کلینتون نامزد حزب دمکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بارها ادعا کرده اند که هکرها از روسیه در عملیات بزرگ حمله سایبری به صندوق پیام های الکترونی این حزب شرکت کرده و اسنادی را منتشر کرده اند.

کلیدواژه