تاکید ترامپ بر تقلب در مراکز رای‌گیری در انتخابات آمریکا
(last modified 1395-07-26T06:23:01+00:00 )
میزان 26, 1395 10:53 Asia/Kabul
  • تاکید ترامپ بر تقلب در مراکز رای‌گیری در انتخابات آمریکا

نامزد جنجالی انتخابات 2016 ریاست جمهوری آمریکا تاکید کرد که به دلایلی در بسیاری از مراکز رای گیری در روز 8 نوامبر(18 عقرب) تقلب خواهد شد.

دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوریخواه بعد از اینکه مایک پنس معاون وی گفته بود که هر نتیجه‌ای در انتخابات رقم بخورد مورد پذیرش است ، گفت ، در بسیاری از مراکز رای گیری در انتخابات ریاست جمهوری تقلب خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، ترامپ با بیان اینکه انتخابات در بعضی از حوزه‌های راگیری علیه وی است ، انتخابات 8 نوامبر(18 عقرب) را غیرعادلانه خواند.

مایک پنس پیش از این در مصاحبه با شبکه ان بی سی گفت ، با وجود جانبداری رسانه‌ها از رقیب ترامپ ، آنها صددرصد نتیجه انتخابات را خواهند پذیرفت.

ترامپ در اکانت توئیتر خود نوشت ، انتخابات 8 نوامبر(18 عقرب) به دلیل کار نادرست رسانه‌هایی که اهل تحریف هستند و برای پیروزی هیلاری کلینتون نامزد دموکرات فشار می‌آورند همراه با تقلب خواهد بود.

ترامپ روز شنبه نیز کلینتون را به دوپینگ و مصرف مواد مخدر در خلال مناظرات انتخاباتی متهم کرد.

نامزد جنجالی جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری 2016 آمریکا که اخیراً با اتهامات رسوایی اخلاقی روبرو شده است ، در یک گردهمایی انتخاباتی در مقابل طرفدارانش در پورتسموث ایالت نیوهمپشایر تأکید کرد که قبل از برگزاری سومین و آخرین مناظره انتخاباتی با رقیب دموکراتش ، هیلاری کلینتون ، از آنها‌ آزمایش دوپینگ گرفته شود.

 

 

کلیدواژه