فائوچی: اوضاع کرونا در آمریکا وخیم است
(last modified 1399-08-12T04:35:04+00:00 )
عقرب 12, 1399 09:05 Asia/Kabul
  • فائوچی: اوضاع کرونا در آمریکا وخیم است
    فائوچی: اوضاع کرونا در آمریکا وخیم است

رئیس مؤسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا، اوضاع کرونا در این کشور را وخیم اعلام کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، "آنتونی فائوچی" Anthony Fauci روز یکشنبه برخلاف ادعا‌های "دونالد ترامپ" رئیس جمهوری این کشور اظهار داشت، وضعیت کرونا در آمریکا نگران کننده است.

"فائوچی" با هشدار درخصوص وضعیت بد بهداشت عمومی و نیز درخواست تغییر در شیوه‌ها و محدودیت‌ها به جهت نزدیکی به ماه‌های سرد زمستان گفت: آمریکا کاملا آسیب دیده‌ و این وضعیت خوبی نیست.

اظهارات فائوچی درخصوص وضعیت وخیم کرونا در آمریکا در حالی است که "ترامپ" در کارزار‌های انتخاباتی‌اش مدعی شده دولتش توانسته کرونا را مهار کند.

کارشناسان بهداشت و درمان آمریکا تأکید دارند ترامپ با نادیده گرفتن این مسئله که روند افزایشی شیوع ویروس کرونا در این کشور به یک معضل تبدیل شده، تنها باعث بدتر شدن اوضاع در آمریکا شده است.

آمریکا هم اکنون در صدر کشور‌های جهان هم از نظر میزان شمار مبتلایان به ویروس کرونا و هم از نظر میزان مرگ و میر ناشی از این ویروس قرار دارد.

آمریک که بسیار دیرتر از کشورهای دیگر به انجام آزمایش‌های تشخیص ابتلا به ویروس کرونا روی آورده، در حال حاضر به دلیل شمار زیاد افراد بیمار، با کمبود شدید کیت‌های تشخیصی و تجهیزات پزشکی مواجه شده است.

دولت آمریکا و مشخصا "دونالد ترامپ" رئیس جمهور این کشور به دلیل بی مسئولیتی در قبال گسترش ویروس کرونا در آمریکا به شدت مورد انتقاد قرار گرفته‌ است.

کلیدواژه