واکنش ستاد انتخاباتی بایدن به اظهارات تهدید آمیز ترامپ
(last modified 1399-08-14T13:15:58+00:00 )
عقرب 14, 1399 17:45 Asia/Kabul
  • واکنش ستاد انتخاباتی بایدن به اظهارات تهدید آمیز ترامپ
    واکنش ستاد انتخاباتی بایدن به اظهارات تهدید آمیز ترامپ

ستاد انتخاباتی نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، به اظهارات تهدید آمیز رئیس جمهوری این کشور واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری هیل، ستاد انتخاباتی «جو بایدن» نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا در واکنش به تهدید دونالد ترامپ  رئیس جمهوری این کشور درباره کشاندن پرونده انتخابات به دیوان عالی اعلام کرد اگر او به تهدید خود عمل کند، تیم‌های حقوقی دموکرات‌ها با این اقدام مقابله خواهند کرد.

ستاد انتخاباتی بایدن،  همچنین اظهارات ترامپ را شنیع، بی‌سابقه و نادرست خواند و او را به تلاش برای سلب حق رأی آزاد آمریکایی‌های متهم کرد.

پیشتر رئیس‌ جمهوری آمریکا در حالی که همچنان شمارش آرا ادامه دارد، در سخنانی ادعا کرد پیروز انتخابات شده، هر نتیجه‌ای غیر از این نتیجه، تقلب در انتخابات است و در صورت لزوم پرونده را به دیوان عالی می‌ کشاند.

بنابر آخرین آمار نتایج انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا و تا این لحظه، جوبایدن نامزد دموکرات ها با 238 رای الکترال در برابر 213 رای الکترال ترامپ پیش است و تاکنون آرای نهایی ایالت های جورجیا، کارولینای شمالی، پنسیلوانیا، میشیگان، نوادا، آلاسکا، آریزونا و ویسکانسین اعلام نشده است.

ترامپ، امروز چهارشنبه  با وجود مشخص نبودن آرا در انتخابات مدعی پیروزی شد. 

 

کلیدواژه