تجمع حامیان ترامپ در آریزونا و میشیگان برای «توقف شمارش آرا»
(last modified Thu, 05 Nov 2020 08:26:36 GMT )
عقرب 15, 1399 12:56 Asia/Kabul
  • تجمع حامیان ترامپ در آریزونا و میشیگان برای «توقف شمارش آرا»
    تجمع حامیان ترامپ در آریزونا و میشیگان برای «توقف شمارش آرا»

طرفداران رئیس‌جمهوری آمریکا برای توقف شمارش آرای پُستی، مقابل مرکز شمارش آرا در ایالت آریزونا و میشیگان تجمع و تلاش کردند به زور وارد این مراکز شوند.

به گزارش شبکه «ان بی سی نیوز»، شمار زیادی از حامیان دونالد ترامپ رئیس ‌جمهوری آمریکا تلاش کردند به منظور توقف روند شمارش آرا وارد مراکز  رای در ایالت های  آریزونا و میشیگان  شوند اما با حضور نیروهای پلیس موفق نشدند.

اداره انتخابات آریزونا در ادامه اعلام کرد که نیروهای این اداره تا زمان پایان شمارش آرای انتخابات به کارشان ادامه خواهند داد.

پیش از آریزونا، شهر دیترویت ایالت میشیگان هم با تجمع اعتراضی حامیان رئیس‌ جمهوری آمریکا مواجه بود و آنها به منظور توقف شمارش آرا در برابر یک مرکز شمارش آرا تجمع کردند.

حامیان رئیس‌ جمهوری آمریکا،  تلاش کردند خود را به درون مرکز شمارش آرا در دیترویت برسانند اما حضور نیروهای امنیتی و پلیس مانع از اقدام آنها شد.

در همین حال کمپین تبلیغاتی دونالد ترامپ اقدامات قانونی را برای توقف شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری در ایالت‌های میشیگان، پنسیلوانیا و جورجیا را شروع کرد.

کمپین تبلیغاتی دونالد ترامپ، همچنین دموکرات‌ها را به نقض حق رای دهندگان حامی حزب جمهوریخواه متهم کرده است.

دونالد ترامپ، بارها با تاکید بر پیروزی حتمی خود مدعی شده بود در صورت پیروزی جوبایدن نامزد دموکرات ها، حتما در انتخابات تقلب صورت گرفته است.

کلیدواژه