عقرب 22, 1399 09:44 Asia/Kabul
  • اقدام بایدن در معرفی رئیس آتی کارکنان کاخ سفید
    اقدام بایدن در معرفی رئیس آتی کارکنان کاخ سفید

باوجود ادامه اختلاف بین دموکرات ها و جمهوریخواهان بر سر شمارش آرای انتخاباتی، رئیس جمهوری منتخب آمریکا رئیس کارکنان کاخ سفید خود را معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم انتقال قدرت «جو بایدن» رئیس جمهوری منتخب آمریکا  روز چهارشنبه «رونالد کلاین» را به عنوان گزینه تصدی سمت ریاست کارکنان کاخ سفید در دولت آتی خود معرفی کرد.

کلاین که در دولت پیشین آمریکا به ریاست «باراک اوباما»، هدایت تیم مقابله با ویروس اِبولا در کاخ سفید و مسئولیت کارکنان معاون رئیس ‌جمهوری را برعهده داشت، این بار نیز در دولت احتمالی دموکرات‌ها مشارکت می‌کند.

معرفی رئیس کارکنان کاخ سفید یکی از بزرگترین تصمیم‌های هر رئیس‌ جمهوری منتخب در آمریکا است زیرا شخص انتخاب شده می‌تواند به تعیین سبک اداره کشور به رئیس ‌جمهوری کمک کند.

بایدن در حالی خود را رئیس ‌جمهوری منتخب آمریکا می‌داند که «دونالد ترامپ» رئیس ‌جمهوری فعلی، نتایج و شکست در انتخابات را نپذیرفته و از اقدام حقوقی برای بازشماری آرا خبر داده است.

پیش از این بایدن گفته بود، روند انتقال قدرت به خوبی در حال انجام است،‌ این در حالی است که ترامپ همچنان از پذیرش نتایج انتخابات خودداری می‌کند.

کلیدواژه