عقرب 24, 1399 16:40 Asia/Kabul
  • هشدار درباره توطئه ساماندهی داعش در پاکستان
    هشدار درباره توطئه ساماندهی داعش در پاکستان

مقامات پاکستان ، درباره افزایش حملات تروریستی در شهرهای مختلف این کشور به ویژه توطئه خارجی برای ساماندهی گروه تروریستی داعش در پاکستان هشدار دادند .

به گزارش خبرنگار ایرنا ، نشست ویژه خبری مشترک وزیر امور خارجه و سخنگوی ارتش پاکستان امروز شنبه با حضور رسانه‌های داخلی و خارجی در اسلام‌آباد برگزار شد و مقامات این کشور به دست داشتن عوامل خارجی در پشت پرده حملات تروریستی اخیر در مناطق مختلف پاکستان اشاره کردند.

«شاه محمود قریشی» و سرلشکر «بابر افتخار» گفتند، ده‌ها میلیون دلار برای ایجاد بی ثباتی و طرح ترور در پاکستان از مرزهای شرقی این کشور به منابع مختلف از جمله عناصری که در خاک افغانستان حضور دارند، واریز شده است.

مقامات سیاسی و نظامی پاکستان هشدار دادند،ساماندهی گروه تروریستی داعش و انتقال عناصر این گروه از خاک افغانستان به پاکستان یکی دیگر از اهداف سرویس‌های جاسوسی خارجی است.

وزیر امور خارجه و سخنگوی ارتش پاکستان ضمن محکوم‌ کردن نقض تمامیت ارضی این کشور توسط آتشباری مرزبان هند و جان باختن نظامیان و شهروندان عادی اعلام کردند، هدف اصلی تنش‌های مرزی، بی ثبات کردن و ایجاد هرج و مرج در پاکستان است.

 

کلیدواژه