قوس 09, 1399 18:18 Asia/Kabul
  • دخالت سیا و موساد در ترور دانشمندان برجسته ایران
    دخالت سیا و موساد در ترور دانشمندان برجسته ایران

مولانا اقبال بهشتی از سران مجلس وحدت مسلمین پاکستان تاکید کرد، سازما ن های جاسوسی امریکا سیا و رژیم صهیونیستی موساد در ترور دانشمندان برجسته ایران دخالت مستقیم داشتند.

مولانا اقبال بهشتی روز یکشنبه  در مصاحبه با رادیو پشتو برون مرزی صدا وسیما، ضمن محکوم کردن آمران  ترور  شهید «محسن فخری زاده» رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران گفت: شهادت این دانشمند و متفکر  ضایعه ای بزرگ برای جهان اسلام بود. 

این عضو ارشد مجلس وحدت مسلمین پاکستان این حمله تروریستی را جنایت ضد  بشری خواند و افزود: با شهادت این گونه دانشمندان برجسته ایران از جمله شهید سردار قاسم سلیمانی  چیزی از اراده قوی ملت ایران کاسته نخواهد شد بلکه روز به روز اراده آنها استوار تر می شود. 

این شخصیت سیاسی و مذهبی پاکستان تصریح کرد، یکی از راههایی که  دشمن  برای تضعیف انقلاب اسلامی  در پیش گرفته است ترور و هدف قرار دادن شخصیت های علمی  و نظامی است به ویژه دانشمندانی که در زمینه امور دفاعی تبحر داشته باشند اما ناکام خواهند ماند.

این حامی انقلاب اسلامی  به امریکا و اسرائیل هشدار داد، با ترور دانشمندان برجسته هسته ای نمی توانید خود را از این منجلاب گرفتار شده نجات دهید و بنابراین شکست و خواری و ذلت  در انتظار دشمنان  انقلاب اسلامی است.

 اقبال بهشتی گفت: از زمانی که انقلاب اسلامی ایران پیروز شد توطئه های دشمنان از جمله امریکا  جنایت کار و رژیم غاصب صهیونیستی همواره با حربه های مختلف در صدد براندازی نظام جمهوری اسلامی برآمدند و   مفتضحانه  شکست خوردند.

این عضو ارشد مجلس وحدت مسلمین پاکستان یکی از دلایل دشمنی امریکا و صهیونیستها با جمهوری اسلامی ایران را ایستادگی در برابرزیاد خواهیها و زورگوئیهای استکبار جهانی و پیشرفت ایران اسلامی در عرصه های مختلف از جمله  نظامی و هسته ای دانست.

اقبال بهشتی  افزود:  انقلاب اسلامی در واقع به مستضعفان در سراسر جهان امید بخشید  و به ملت ها درس آزادی داد و  به همین دلیل است که غرب  از وجود ایران اسلامی  احساس خطر می کند.

کلیدواژه