نشست خبری ولایتی و عمار حکیم در بغداد
(last modified 1395-07-29T11:20:55+00:00 )
میزان 29, 1395 15:50 Asia/Kabul
  • نشست خبری ولایتی و عمار حکیم در بغداد

دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی و رییس مجلس اعلای اسلامی عراق، تفکر تکفیری را یکی از تهدیدات و مشکلات بزرگ جهان اسلام دانستند.

"علی اکبر ولایتی" دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی و مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور بین الملل روز پنجشنبه در نشست خبری مشترک با "عمار حکیم" رییس مجلس اعلای اسلامی عراق در بغداد گفت: این مجمع تلاش دارد تفکر تکفیری را که از مشکلات بزرگ جهان اسلام است ریشه کن کند.

به گزارش ایرنا،ولایتی که به منظور شرکت در نهمین اجلاس شورای عالی مجمع جهانی بیداری اسلامی به بغداد سفر کرده است افزود: شرکت 22 کشور اسلامی در این مجمع بیانگر وحدت مسلمانان است.

سید عمار حکیم نیز در این نشست خبری گفت: کنفرانس بیداری اسلامی درحالی در بغداد برگزار می شود که عملیات بزرگ آزاد سازی شهر موصل و مقابله با تروریست های داعش در حال انجام است.

رییس مجلس اعلای اسلامی عراق با بیان اینکه داعش تهدیدی نه برای عراق بلکه برای همه جهان است افزود: مجمع جهانی بیداری اسلامی که با تدبیر وحکمت رهبر معظم انقلاب اسلامی پایه گذاری شد با حضور جمع زیادی از علما و شخصیت های سنی وشیعه جهان اسلام برای اطلاع از اخرین وضعیت جهان اسلام برگزار می شود.

 

 

کلیدواژه