جدی 06, 1399 12:55 Asia/Kabul
  • اعلام آمادگی پاکستان برای برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی
    اعلام آمادگی پاکستان برای برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی

مناطق مختلف پاکستان برای برگزاری مراسم سالگرد شهادت شهید «سردار سپهبد قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و شهید «ابومهدی المهندس» معاون سازمان الحشد الشعبی در پارلمان عراق اعلام امادگی کردند.

به گزارش خبرنگار رادیو دری ، این برنامه ها که برخی احزاب  برگزار می کنند، برای وفاداری به فداکاری های فرماندهان شهید برگزار می شود؛ فرماندهانی که هر آنچه داشتند برای دفاع از عزت و کرامت مسلمانان در برابر دشمن تکفیری و صهیونیستی ارائه کردند.

پاکستانی ها می گویند به سبب ارتباط گسترده سپهبد شهید قاسم سلیمانی با آرمان فلسطین و قهرمانی های ارزشمند وی در برابر رژیم صهیونیستی، به وی ارادت دارند؛ به طوری که مردم پاکستان همچنان به آرمان فلسطین و درگیری اسلامی صهیونیستی اهمیت زیادی می دهند، زیرا آرمان فلسطین مهم ترین مسئله جهان اسلام است و دیگر بحران های کشورهای اسلامی پس از آن قرار می گیرد.

به سبب اینکه سالگرد شهادت فرماندهان شهید با افزایش اعمال فشارهای آمریکا، عربستان و امارات بر پاکستان برای واداشتن آن به ورود به محور عادی سازی روابط با رژیم اسرائیل همزمان شده است، این برنامه ها و مراسم ها اهمیت ویژه ای دارد و پاکستانی ها با اهتمام به این مناسبت، این پیام را به جهان ارسال می کنند که ملت پاکستان همچنان در مخالفت با عادی سازی روابط با «اسرائیل» راسخ و استوار است.

 

کلیدواژه