دلو 21, 1399 10:33 Asia/Kabul
  • اظهارات سیاستمدار پاکستانی درباره نقش انقلاب اسلامی در بیداری ملت‌ها
    اظهارات سیاستمدار پاکستانی درباره نقش انقلاب اسلامی در بیداری ملت‌ها

سیاستمدار پاکستانی و نایب رییس حزب جماعت اسلامی گفت: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) ایران را به الگوی مقاومت در برابر استکبار جهانی برای سایر کشورها تبدیل کرد و این نهضت باعث بیداری ملت‌های منطقه به ویژه ملل اسلامی شد.

«لیاقت بلوچ» روز دوشنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در اسلام‌آباد اظهار داشت: ماه فوریه (دلو) یادآور جانفشانی‌ها و مقاومت مثال زدنی ملت ایران برای غلبه بر دشمنان به ویژه قدرت‌های استکباری است، انقلابی که تا امروز جایگاه خود را تثبیت کرده و تبدیل به الگویی بارز برای سایر ملت‌ها و کشورها شده است.

وی افزود: رویکرد تهاجمی و خصمانه استکبار جهانی و در صدر آن آمریکا علیه ایران و انقلاب اسلامی امر طبیعی است زیرا آنان به دنبال تسلط و زورگویی هستند، اما ایران توانست این خیال پردازی‌های قدرت‌های سلطه گر را برای همیشه از بین ببرد.

نائب رئیس حزب جماعت اسلامی پاکستان گفت: رهبری شایسته و تاریخی امام خمینی (ره) باعث شد تا انقلاب اسلامی نظامی را در این کشور ایجاد کند که حافظ و مدافع آرمان‌های مردم و ارزش‌های انقلاب باشد و ما امروز شاهد جایگاه روشن ایران و دستاوردهای انقلاب اسلامی هستیم.

کلیدواژه