حوت 09, 1399 12:24 Asia/Kabul
  • سناتور روس: آمریکا به ترور عادت کرده است
    سناتور روس: آمریکا به ترور عادت کرده است

مقام پارلمان روسیه با اشاره به حمله آمریکا به مرز سوریه-عراق، گفت: آمریکا به قدرت نمایی از طریق حملات نظامی و ترور عادت کرده است.

به گزارش خبرنگار رادیو دری "آلکسی پوشکوف" عضو ارشد کمیته سیاست اطلاعاتی شورای فدراسیون (سنای) روسیه با اشاره به  حمله هوایی آمریکا به مرز سوریه و عراق گفت، این اقدام واشنگتن را هشداری برای روسیه، ایران؛ چین، اسرائیل، عربستان و برخی کشورهای دیگر جهان درباره ماهیت خط مشی سیاست خارجی جو بایدن، رئیس جمهوری جدید آمریکا ارزیابی کرد.

این سناتور افزود: جو بایدن، می‌گوید: "آمریکا در حال بازگشت است". البته آنها از طریق جملات نظامی و از طریق کشتن مردم باز می‌گردند. و این نشانه "قدرت و رهبری آمریکا" در جهان است. آمریکایی‌ها راه دیگری برای نشان دادن قدرت رهبری خود ندارند.

پیشتر، "کنستانتین کاساچوف" رئیس کمیته امور بین‌الملل شورای فدراسیون (سنای) روسیه نیز گفته بود، تجاوز نظامی آمریکا به سوریه، تنها باعث افزایش تنش در منطقه خاورمیانه است.

وزارت دفاع آمریکا "پنتاگون" پنجشنبه شب، اعلام کرد ارتش این کشور به دستور "جو بایدن" مواضع متعلق به گروه‌های مقاومت را در شرق سوریه بمباران کرده است.

آمریکا و رژیم صهیونیستی بعد از موفقیت‌های نیروهای مقاومت در مقابله با گروه‌های تروریستی در منطقه، تلاش‌ها برای تشدید فشار بر جبهه مقاومت را افزایش داده‌اند.

کلیدواژه