ثور 19, 1400 16:36 Asia/Kabul
  • انزجار پاکستانی‌ها از جنایات رژیم صهیونیستی در بیت المقدس
    انزجار پاکستانی‌ها از جنایات رژیم صهیونیستی در بیت المقدس

مقام‌های پاکستان، رهبران سیاسی و روسای احزاب این‌کشور جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین به ویژه حمله به نمازگزاران بی دفاع در مسجدالاقصی را محکوم کردند.

به گزارش رادیو دری، مقام ها و شخصیت های برجسته پاکستانی سکوت جامعه جهانی در قبال تهاجم نیروهای اشغالگر اسرائیل به نمازگزاران فلسطینی را شرم آور دانستند.

«عارف علوی» رئیس جمهوری پاکستان در پیامی گفت: رژیم آپارتاید اسرائیل مرتکب اقدام شرم آور دیگری علیه مسلمانان شد اما اینگونه اقدامات هیچ تاثیری بر عزم و امید برادران ما در فلسطین نخواهد داشت.

وزیر امور خارجه پاکستان نیز گفت: ما با قوی ترین جملات حمله نیروهای اشغالگر اسرائیل به مسجدالاقصی را محکوم می کنیم و آن را مغایر با قوانین بین المللی و هنجارهای حقوق بشر می‌دانیم.

وزیر امور مذهبی پاکستان نیز حمله صهیونیست‌ها به نمازگزاران در مسجدالاقصی را بدترین تروریسم و اقدام ضدبشری دانست.

«محمد صادق سنجرانی» رئیس مجلس سنای پاکستان هم  با صدور بیانیه‌ای‌، تهاجم نظامیان صهیونیستی به مسجدالاقصی و خشونت‌ها علیه نمازگزاران فلسطینی را به شدت محکوم کرد.

«محمد سرور» حکمران ایالت پنجاب پاکستان نیز با مردم فلسطین اعلام همبستگی و واکنش جامعه جهانی در قبال تهاجم نظامیان صهیونیستی و اهانت به مسجدالاقصی را خواستار شد.

پیش از این نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی با استفاده از نارنجک و گاز اشک آور تلاش کردند نمازگزاران در داخل مسجد الاقصی را متفرق کنند که در این حملات بیش از ۲۰۰ نفر مصدوم شدند.

کلیدواژه