ثور 20, 1400 09:46 Asia/Kabul
  • محکومیت حمله صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی از طرف «عمران خان»
    محکومیت حمله صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی از طرف «عمران خان»

نخست وزیر پاکستان حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به نمازگزاران فلسطینی در مسجدالاقصی را محکوم کرد.

به گزارش رادیودری، «عمران خان» روز یک شنبه در واکنش به حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی و نمازگزاران فلسطینی گفت: این حمله مغایر با قوانین بین المللی و حقوق بشری است.

نخست وزیر پاکستان  ضمن حمایت از ملت فلسطین در مقابل اشغالگری و جنایات رژیم صهیونیستی  از جامعه جهانی خواست، اقدام فوری برای حفاظت از فلسطینیان  و تامین حقوق مشروع آنها انجام دهد.

همزمان «شاه محمود قریشی» وزیر امور خارجه پاکستان نیز گفت: جنایت ،ظلم و ستم  رژیم صهیونیستی ضد  فلسطینیان و اخراج غیرقانونی آنان از سرزمین‌ شان هیچ توجیه اخلاقی و سیاسی ندارد.

دیگر مقامات و روسای احزاب پاکستان از جمله  «عارف علوی» رئیس جمهوری این کشور هم جنایات رژیم صهیونیستی در قبال فلسطینیان  به ویژه حمله به نمازگزاران بی دفاع در مسجدالاقصی را محکوم کردند.

قدس اشغالی و برخی دیگر از شهرهای فلسطین در روزهای اخیر  شاهد درگیری نظامیان صهیونیست با تظاهرکنندگان و نمازگزاران فلسطینی در اعتراض به ادامه جنایات رژیم صهیونیستی است .

نظامیان رژیم صهیونیستی با حمله به نمازگزاران فلسطینی در مسجدالاقصی و همچنین به مناطق مختلف قدس اشغالی بیش از 300 فلسطینی را زخمی کردند.

کلیدواژه