ثور 23, 1400 07:49 Asia/Kabul
  • حمایت تمام‌قد بایدن از جنایات تل‌آویو علیه فلسطینیان
    حمایت تمام‌قد بایدن از جنایات تل‌آویو علیه فلسطینیان

رئیس‌جمهور آمریکا گفت: در تماس تلفنی که با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم کودک‌کش اسرائیل داشته، بر حق تل‌آویو برای دفاع از خود تاکید کرده است

به گزارش رادیودری، در حالی که دولت آمریکا به ریاست «جو بایدن»‌ مدعی است فرستاده‌ای را برای کمک به پایان درگیری‌ها بین رژیم صهیونیستی و نوار غزه به فلسطین اشغالی اعزام کرده اما او در اظهارات به حمایت از تل‌آویو پرداخت.

پبشتر «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا از اعزام «هادی عمرو» دیپلمات ارشد این سفارتخانه به تل آویو برای رایزنی با مقام‌های این رژیم در زمینه بررسی روند نبرد قوای صهیونیستی با نیروهای مقاومت خبر داده بود.

«جن ساکی» سخنگوی کاخ سفید نیز در نشست خبری خود بدون اشاره به حملات بی‌رحمانه و جنایتکارانه توپخانه و جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کشتار فلسطینیان بی‌گناه، حملات راکتی حماس را محکوم کرد و خواستار کاستن از تنش‌ها شد.

 «لوید آستین» وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) هم چهارشنبه شب به وقت تهران در تماس با همتای اسرائیلی خود، حمایت قاطع خود از رژیم جنایتکار صهیونیستی را اعلام کرد.

درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شده است.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرده است که شمار شهدای حمله رژیم اسرائیل به نوار غزه تاکنون (چهارشنبه) به ۵۶ نفر رسیده که در میان آنها ۱۴ تن کودک و پنج زن وجود دارند. همچنین تعداد مجروحان به ۳۳۵ نفر رسیده است.

کلیدواژه