ثور 26, 1400 11:03 Asia/Kabul
  • پاکستان: اقدام اسرائیل نسل‌کشی فلسطینیان است
    پاکستان: اقدام اسرائیل نسل‌کشی فلسطینیان است

وزیر حقوق بشر پاکستان، جنایات رژیم صهیونیستی در سرزمین اشغالی فلسطین را نسل‌کشی فلسطینیان دانست .

به گزارش رادیو دری، خانم «شیرین مزاری»خطاب به آنتونیو گوترش  دبیرکل سازمان ملل، وی را  عمل به منشور این نهاد بین المللی در حمایت از  فلسطینیان مظلوم  فراخواند و گفت  خشونت‌ها در غزه درگیری نیست بلکه جنایات  رژیم اشغالگر صهیونیستی برای کشتار و نسل کشی ملت فلسطین است.

وی تاکید کرد  سازمان ملل باید  مسئولیت خود را در حمایت  از مردم فلسطین در برابر تروریسم دولتی اسرائیل مطابق منشور این سازمان جهانی ایفا کند.

وزیر حقوق بشر پاکستان افزود مجامع  بین المللی از جمله  سازمان ملل نباید تنها به محکوم  کردن تجاوزات صهیونیستها اکتفا کنند بلکه باید مانع حملات نظامیان رژیم صهیونیستی  به مناطق مسکونی ، اموزشی و درمانی فلسطینیان شوند.
.واکنشها در پاکستان از سوی مقامات، رهبران سیاسی و مذهبی این کشور به حملات نظامیان  رژٰیم صهیونیستی به نوار غزه  ادامه دارد و در روزهای اخیر شهرهای مختلف پاکستان شاهد برگزاری تجمعات ضدصهیونیستی بود.

رهبران شورای ملی همبستگی در پاکستان، ائتلافی متشکل از ۳۰ گروه سیاسی و مذهبی این کشور نیز اعلام کردند که امروز یکشنبه تظاهرات سراسری در حمایت از مقاومت فلسطین و محکومیت حملات رژیم صهیونیستی برگزار میشود.
ارتش رژیم صهیونیستی از هفته  گذشته حملات وحشیانه ای را به نوار غزه آغاز کرده که تاکنون بیش از 140فلسطینی  که اکثر آنها را زنان و کودکان تشکیل میدهند، به شهادت رسانده است.
نیروهای مقاومت اسلامی فلسطین در غزه نیز به تلافی جنایات رژیم صهیونیستی اقدام به پاسخگویی به این رژیم کرده و صدها موشک به سرزمینهای اشغالی شلیک کردهاند.
 

کلیدواژه