یک مقام اسلامی در بریتانیا: وحشی‌گری اسرائیل افسار گسیخته شده است
(last modified 1400-02-26T09:20:53+00:00 )
ثور 26, 1400 13:50 Asia/Kabul
  • یک مقام اسلامی در بریتانیا: وحشی‌گری اسرائیل افسار گسیخته شده است
    یک مقام اسلامی در بریتانیا: وحشی‌گری اسرائیل افسار گسیخته شده است

رئیس کمیسیون حقوق بشر اسلامی بریتانیا در واکنش به تشدید دور جدید درگیری‌ها در سرزمین های اشغالی تصریح کرد که وحشی‌گری و جنایت‌های اشغالگران قدس در این منطقه به بالاترین سطح خود رسیده است.

به گزارش رادیو دری مسعود شجره بامداد یکشنبه: جنایت‌های صهیونیست‌ها در روزهای اخیر و حتی قبل از آن مطلب تازه‌ای نیست و نباید از اقدامات وحشی‌گرانه و عمدی آن‌ها متعجب شویم.

شجره افزود: صهیونیست‌ها طی نزدیک به ۷۰ سال گذشته، درحالی این جنایت‌ها را صورت داده‌اند که خود را یک نظام متمدن جا زده‌اند، اما آن‌ها یک نظام آپارتاید و اشغالگر هستند که این جنایت‌ها طبیعت و بخشی از ژن آن‌هاست.

ارتش رژیم صهیونیستی در روزهای گذشته حملات وحشیانه‌ای را به نوار غزه آغاز کرده که تاکنون صدها غیرنظامی که اکثر آن‌ها را زنان و کودکان تشکیل می‌دهد، به شهادت رسانده‌ است. این رژیم در تازه ترین تحول صورت گرفته، در اقدامی جنایتکارانه و خلاف قوانین بین‌المللی و به منظور جلوگیری از پوشش جنایات خود، « برج الجلا » را در غزه که شماری از دفاتر رسانه‌های بین‌المللی در آن استقرار داشتند، هدف قرار داد.

در برج الجلاء دفاتر خبری رسانه‌های بین المللی از جمله شبکه الجزیره، اسوشیتدپرس و خبرگزاری فرانسه در آن قرار داشتند و اخبار مربوط به غزه را پوشش می‌دادند.

رئیس کمیسیون حقوق بشر اسلامی بریتانیا درباره تخریب ساختمان رسانه‌های بین المللی در غزه هم گفت که صهیونیست‌ها تحمل شنیدن حقایق را ندارند، هرکس هر سطحی از حقیقت را افشا کند آن‌ها از هر قدرتی از جمله حمله هوایی استفاده می‌کنند تا آن‌ها را تهدید و متوقف کنند.

بر اساس اعلام سازمان ملل از زمان آغاز درگیری از دوشنبه گذشته دست کم 145نفر در غزه جان به شهادت رسیده اند که از این تعداد حدود 40 نفر کودک هستند.

کلیدواژه