ثور 30, 1400 10:25 Asia/Kabul
  • تظاهرات هزاران پاکستانی در کراچی علیه جنایات صهیونیست ها
    تظاهرات هزاران پاکستانی در کراچی علیه جنایات صهیونیست ها

شهرهای مختلف پاکستان همچنان شاهد تظاهرات ضد صهیونیستی و ضد امریکائی است .

به گزارش رادیو دری ، هزاران نفر از مردم پاکستان از جمله روزنامه‌نگاران، فعالان مدنی، اتحادیه‌های پزشکان و جامعه تجار در شهر «کراچی»  تداوم حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم  و پایان آن را خواستار شدند. 

شرکت کنندگان در این تظاهرات  با دادن شعارهایی علیه جنایات صهیونیستها و حامیان انها  و اعلام همبستگی با مردم فلسطین اعلام کردند ما  خروج نظامیان اشغالگر صهیونیستی از سرزمین های  فلسطینی از جمله شرق  بیت المقدس را خواستار هستیم .

واکنشها در پاکستان از سوی مقامات، سران سیاسی و مذهبی این کشور به حملات ارتش رژٰیم صهیونیستی به نوار غزه و شهادت دهها نفر از فلسطینیان ادامه دارد .

با وجود ابراز خشم و انزجار مردم سراسر جهان از جنایات  ضد بشری رژیم صهیونیستی، تاکنون قدرتهای مدعی دفاع از حقوق بشر در جهان و سازمان ملل به عنوان بزرگترین نهاد بین المللی دفاع از حقوق ملتها، هیچ اقدامی  در جهت متوقف کردن این حملات انجام نداده اند.

قرار است فردا جمعه تظاهرات سراسری در پاکستان موسوم به «روز همبستگی با فلسطین»  برگزار شود و پاکستانیها بار دیگر تجاوزات  رژیم اشغالگر قدس را محکوم خواهند کرد.

رژیم صهیونیستی ازدوشنبه  گذشته 20 ثور اقدام به بمباران مناطق مسکونی ، درمانی و اموزشی  نوار غزه کرده که تاکنون براثر این حملات بیش از 227 فلسطینی از جمله 64 کودک  شهید و صدها نفر دیگر نیز زخمی شدند که این جنایات صهیونیستها خشم و تنفر ملت ها رابرانگیخته است .

کلیدواژه