جوزا 01, 1400 18:31 Asia/Kabul
  • تظاهرات در حمایت از مردم فلسطین در ایالت تگزاس آمریکا
    تظاهرات در حمایت از مردم فلسطین در ایالت تگزاس آمریکا

همزمان با ادامه حمایت افکار عمومی در جهان از فلسطینیان و تشدید اعتراضات علیه رژیم صهیونیستی، تظاهرات در حمایت از ملت فلسطین در شهر "ال پاسو"، ایالت تگزاس آمریکا برگزار می شود.

به گزارش رادیو دری به نقل از خبرگزاری فارس، حامیان ملت فلسطین در شهر "ال پاسو" ایالت تگزاس آمریکا امروز شنبه از مرکز اسلامی این شهر و در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان تظاهرات می کنند.  

«عمار الوزیر» قائم مقام انجمن اسلامی دانشگاه ایالت نیومکزیکو آمریکا در این باره اعلام کرد، حامیان فلسطین تنها خواهان اجرای ابتدایی و اساسی ترین حقوق بشر برای فلسطینیان هستند.

پیش از این نیز تظاهراتی ضد رژیم صهیونیستی در شهر نیویورک نیز برگزار شد که با مداخله پلیس آمریکا و حملات صهیونیست ها به تظاهرکنندگان حامی فلسطین به خشونت کشیده شده است. 

پلیس آمریکا 27 نفر را طی حملات صهیونیست ها به تظاهرکنندگان حامی فلسطین در شهر نیویورک بازداشت کرده است.

حملات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در کرانه باختری رود اردن و باریکه غزه از روز 20 ثور آغاز شد و روز 31 ثور درپی درخواست آتش بس از سوی کابینه رژیم صهیونیستی به دلیل ناتوانی ارتش این رژیم اشغالگر در مقابله با نیروهای مقاومت فلسطین با میانجی‌گری برخی بازیگران خارجی و موافقت مقاومت به پایان رسید .

در اثر این حملات، 248 فلسطینی از جمله 69 کودک، 39 زن و 17 سالخورده به شهادت رسیده و 1910 نفر نیز زخمی شدند.  

 

کلیدواژه