جوزا 03, 1400 18:47 Asia/Kabul
  • قدردانی سفیر فلسطین در تهران از رهبر معظم انقلاب اسلامی
    قدردانی سفیر فلسطین در تهران از رهبر معظم انقلاب اسلامی

سفیر فلسطین در تهران از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب از مساله فلسطین و قدس قدردانی کرد.

به گزارش رادیو دری، «صلاح الزواوی» سفیر فلسطین در تهران روز دوشنبه در نشست فوق‌العاده کمیته فلسطین اتحادیه بین‌المجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در تهران تصریح کرد: رژیم اسرائیل در مرحله حساس کنونی، فلسطین را در برابر خطرناک‌ترین توطئه استکباری قرار داده است.

سفیر فلسطین در ایران گفت: با وجود اینکه 44 کشور، دولت فلسطین را به رسمیت شناخته‌اند اما ظلم‌ها ضد فلسطینیان کم نشده است و جنبش حماس اخیرا موفق شد مواضع رژیم اسرائیل را بمباران و این رژیم را وادار به عقب‌نشینی کند.

صلاح الزواوی افزود: اقدامات و اشغالگری اسرائیل باعث غافلگیری فلسطینیان نمی‌شود و تاکنون 78 درصد سرزمین فلسطین اشغال شده است و رژیم اسرائیل به دنبال اشغال مابقی این سرزمین است. 

سفیر فلسطین در تهران تاکید کرد: رژیم اسرائیل با اشغالگری، خسارات‌های فراوانی به فلسطینیان وارد کرده است اما مقاومت در برابر این رژیم ادامه خواهد داشت.

چهارمین نشست فوق العاده کمیته دائمی فلسطین اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی با شعار «قدس، رمز وحدت و پیروزی» بعدازظهر امروز (دوشنبه) با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی ایران و هیات‌های پارلمانی و مجامع بین‌المللی پارلمانی ۱۵ کشور اسلامی از جمله عراق، اردن، سوریه، لبنان، تونس، الجزایر، پاکستان، افغانستان، مراکش، قطر، بورکینافاسو، کومور، ترکیه، فلسطین در تهران برگزار شد.

کلیدواژه