جوزا 16, 1400 13:50 Asia/Kabul
  • پیروزی بشار اسد در انتخابات 2021
    پیروزی بشار اسد در انتخابات 2021

سیاستمدار و فعال سوری در ایتالیا گفت: پیروزی بشار اسد در انتخابات ریاست جمهوری سوریه می تواند این پیام را به مردم دنیا بدهد که مردم سوریه به رهبر و فرمانده خود بشار اسد نزدیک و منسجم هستند.

عدی رمضان (Ouday Ramadan) در مصاحبه با رادیو ایتالیایی برون مرزی اظهار کرد: یکی از مهمترین عوامل پیروزی بشار اسد در انتخابات، رهبری و هدایت مثال زدنی وی در بحران جنگ بود. اسد فردی مردمی و بی آلایش است، مردی که بدون محافظین در بین مردم حرکت می کند و زمانی که همسر وی مبتلا به سرطان شد، او را به خارج کشور نفرستاد و در بیمارستانی در سوریه تحت معالجه قرار داد. اسد نمادی از مقاومت است.

این سیاستمدار و فعال سوری افزود: ادعای کشورهای غربی درباره تقلب در انتخابات سوریه خنده آور است.

رمضان تصریح کرد: بطور مثال ایتالیا از سال 2011 تاکنون دارای دولتی انتخاب شده از طرف مردم نیست و هم اکنون می خواهند  درس و آموزش های دموکراسی به کشورهایی مانند سوریه دهند.

این فعال سوری ادامه داد: باید گفت که دنیا به دو بخش تقسیم شده، کشورهای ظالم و کشورهای مظلوم، کشورهای ظالم که طرفدار امپریالست آمریکا و دژخیمان هستند و دیگر کشورهایی هستند که در برابر امیریالیسم مقاومت می کنند و امروزه در سراسر دنیا کاملا مشخص هستند، مانند کشورهای  ونزوئلا، کوبا، لبنان، جمهوری اسلام ایران، سوریه، روسیه و چین است. این دلیل اصلی است که غربی ها، انتخابات دموکرات سوری را هرگز قبول نمی کنند، چرا که افرادی مانند بشار اسد تهدیدی برای کشورهای امپریالیستی هستند.

بیش از 14 میلیون سوری در انتخابات دوره ریاست جمهوری سوریه شرکت کردند که بشار اسد با کسب 13 میلیون و 540 هزار و 360 رأی، 95.01 درصد از آرای اخذ شده را به‌دست آورد.

پیروزی مجدد بشار اسد در انتخابات ریاست جمهوری سوریه

کلیدواژه