جوزا 18, 1400 13:32 Asia/Kabul
  • پاکستان قتل اتباع خود در کانادا را اقدام تروریستی خواند
    پاکستان قتل اتباع خود در کانادا را اقدام تروریستی خواند

وزیر امور خارجه پاکستان در واکنش به قتل یک خانواده پاکستانی در کانادا، این اقدام را تروریستی خواند و افزود: این فاجعه‌ای است که جامعه کانادا را در یک آزمون قرار داده است.

به گزارش رادیودری به نقل از ایرنا، «شاه محمود قریشی» روز سه شنبه در واکنش به قتل یک خانواده چهار نفره با تابعیت کانادایی در ایالت انتاریو گفت: نخست وزیر کانادا باید بداند که این فاجعه بزرگی است که جامعه کانادا را در آزمون سختی قرار میدهد.
قریشی از دولت جاستین ترودو خواست تا جلوی اقدامات هدفمند از جمله اسلام هراسی در کانادا و خدشه دار شدن اعتماد جامعه مسلمانان این کشور را بگیرد.
قریشی، قتل خانواده پاکستانی را یک اقدام تروریستی عنوان کرد و گفت: این حمله با هدف ترویج اسلام هراسی و تخریب جایگاه مسلمانان در کانادا صورت گرفته و ما از نخست وزیر کانادا میخواهیم تا امنیت مسلمانان را تامین کند.
پلیس کانادا اعلام کرد: یک خانواده مسلمان ۴ نفره با اصالت پاکستانی در این کشور در حمله یک کامیون که از پیش طراحی شده بود کشته شدند.
جاستین ترودو نخست وزیر کانادا در واکنش به قتل این خانواده مسلمان در ایالت انتاریو، گفت: اجازه نمی دهیم تعرض و حملات به جامعه مسلمانان در کانادا گسترش یابد.

ایران اقدام تروریستی در نیوزیلند را محکوم و آن را وحشیانه خواند

کلیدواژه