عقرب 24, 1400 14:32 Asia/Kabul
  • تاکید رهبران سیاسی و مذهبی پاکستان بر وحدت مسلمانان جهان
    تاکید رهبران سیاسی و مذهبی پاکستان بر وحدت مسلمانان جهان

مسئولان و رهبران سیاسی و مذهبی پاکستان در همایشی در اسلام آباد بر لزوم وحدت مسلمانان جهان برای مقابله با توطئه های دشمنان تاکید کردند .

به گزارش رادیو دری ، همایش رحمه‌ للعالمین همزمان بامیلاد امام حسن عسکری(ع)  باحضور رهبران سیاسی و مذهبی پاکستان و میهمانان ازجمله رایزن فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در اسلام‌آباد برگزار شد .

دیروز( یکشنبه) سالروز میلاد امام حسن عسکری(ع) بشارت دهنده منجی موعود(عج) بود .

شرکت کنندگان در این همایش با سخنرانی در خصوص‌ شان و منزلت پیامبر اکرم (ص)، به تبیین حکمت و فلسفه وجودی پیامبر اکرم (ص) و نقش دین، قرآن و رسالت پیامبر اکرم (ص) را در ترویج اتحاد مسلمانان پرداخته و بر ضرورت اتحاد بین مذاهب اسلامی تاکید کردند.

احسان خزاعی رایزن فرهنگی ایران در اسلام‌آباد در سخنانی در این همایش ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت امام حسن عسکری (ع) گفت: حضرت محمد مصطفی (ص) رحمت للعالمین هستند و درس احترام به مذاهب دیگر را دادند، اما عده‌ای از جاهلان در تلاش هستند که چهره اسلام را خراب کنند که از نظر امت اسلام این امر محکوم است.

سناتور راجا ظفرالحق نماینده مجلس سنای پاکستان نیز  گفت: علیرغم این که اسلام در سطح جهان در حال رشد و توسعه است لذا لازم است مسلمانان از تفرقه دوری کنند و اتحاد را سرلوحه همه امور قرار دهند.

تاکید نخست وزیر پاکستان بر ضرورت اتحاد مسلمانان

 

کلیدواژه