میزان 17, 1401 16:12 Asia/Kabul
  • محکومیت تحریم های آمریکا ضد ایران از طرف چین
    محکومیت تحریم های آمریکا ضد ایران از طرف چین

وزارت امور خارجه چین تحریم های یکجانبه آمریکا ضد ایران را محکوم کرد .

وزارت خزانه داری آمریکا پنج شنبه گذشته در ادامه تحریم‌های ظالمانه و براساس یکسری اتهام‌های واهی و در حمایت از اغتشاشات در ایران، تحریم‌های جدیدی ضد چند مقام ازجمله وزیر کشور و وزیر ارتباطات ایران وضع کرده است .

به گزارش رادیو دری ،  مائو نینگ (Mao Ning) سخنگوی وزارت امور خارجه چین امروز( یک شنبه ) اعلام کرد،  پکن با تحریم‌های یکجانبه آمریکا ضد جمهوری اسلامی ایران مخالف است و این تحریم ها باید هرچه سریعتر لغو شود .

«مائو نینگ » همچنین سوء استفاده از اوضاع داخلی ایران  برای دخالت در امور داخلی این کشور را  محکوم کرد .

بروز اغتشاشات اخیر در ایران به بهانه مرگ مهسا امینی، بار دیگر موجب شد تا دشمنان خارجی جمهوری اسلامی ایران از آن به مثابه فرصتی برای مداخله در امور داخلی ایران و نیز تحریک هر چه بیشتر آشوب ها استفاده کنند.

در اغتشاشات اخیر، سران سیاسی آمریکا و بعضا اروپا، رسانه‌های آنان و نیز رسانه‌های فارسی معاند مورد حمایت غرب، از یک رخدادِ غم انگیزِ در حال بررسی سوء استفاده کردند و با شعار حمایت از حقوق ملت ایران، در حمایت از اغتشاشگران و برهم زنندگان امنیت ملت سنگ تمام گذاشتند، درحالیکه میلیونها نفر از ملت در خیابان‌ها و میادین کشور در حمایت از نظام و کشورشان و مخالفت قاطع با آشوب و اغتشاش حضور یافتند.

گروهک های ضد انقلاب مانند گروهک تروریستی منافقین، سلطنت طلبان و نیز گروهک های تجزیه طلب مانند کومله و دموکرات نیز با هدایت و حمایت دولت های غربی به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی،  تلاشی بی فرجام برای بهره برداری از این مساله در راستای اهداف ضد ایرانی خود صورت دادند.

بیماران خاص؛ قربانیان تحریم های غرب علیه ایران

کلیدواژه