عقرب 20, 1401 16:05 Asia/Kabul
  • تاکید مجدد آمریکا بر حمایت از اغتشاشگران در ایران
    تاکید مجدد آمریکا بر حمایت از اغتشاشگران در ایران

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا بار دیگر بر حمایت از اغتشاشگران در ایران تاکید کرد.

به گزارش رادیو دری، «ند پرایس» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در نشستی روز پنج شنبه اعلام کرد، هر کاری از دستمان بر می‌آید برای حمایت از اغتشاشگران در ایران انجام می‌دهیم.

پرایس در ادامه از ارائه کمک‌های فناوری به اغتشاشگران برای برقراری ارتباط با یکدیگر در داخل ایران و در نهایت ارتباط با سایر نقاط جهان خبر داد.

«جو بایدن» رئیس‌ جمهور آمریکا اخیرا نیز در گردهمایی تبلیغاتی برای «مایک لوین» نماینده دموکرات در شهر «اوشن ساید» در ایالت «کالیفرنیا» به هواداران خود گفت: «ما ایران را آزاد می‌کنیم.» 

«جان بولتون» مشاور امنیت ملی دولت ترامپ که همواره رویکردی خصمانه و جنگ طلبانه در ایران داشته است، ضمن ابراز امیدواری برای تغییر نظام در ایران گفته است که اپوزیسیون ایران در حال مسلح شدن است.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران هم در توئیتی به اظهارات اخیر جو بایدن درباره ایران پاسخ داد و نوشت: آقای بایدن، رفتار ریاکارانه و حمایت از داعش را متوقف کنید. 

در همین حال، سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور اسلامی ایران اخیرا با طرح این سوال از دولتمردان آمریکایی که چند بار می خواهند ایران و ایرانیان را تجربه کنند و چرا از تجربه‌های شکست‌خورده‌شان درس نمی گیرند، می گوید: آمریکایی‌ها تصور کردند نسخه‌ای مثل آنچه در کشورهایی همچون سوریه، لیبی و برخی کشورها و مناطق دیگر اجرا کردند، می‌توانند در ایران هم اجرا کنند؛ زهی خیال باطل.

ادامه حمایت های آمریکا از اغتشاشگران در ایران

کلیدواژه