قوس 23, 1401 08:58 Asia/Kabul
  • توییتر مجسمه پرنده را به حراج می‌گذارد
    توییتر مجسمه پرنده را به حراج می‌گذارد

توییتر اقلام اداری دفتر مرکزی سانفرانسیسکو از جمله مجسمه پرنده آبی معروف این شرکت و فضای سبز به شکل @ آن را به حراج گذاشته است.

به گزارش روز سه شنبه ایندیپندنت، در این حراج، تجهیزات اداری، دستگاه اسپرسوساز و ایستگاه شارژ موبایل نیز به فروش گذاشته می‌شود.

علاوه بر تجهیزات اداری استاندارد، میز متحرک تجهیزات رسانه‌ای، تلویزیون‌های هوشمند و وایت‌برد دیجیتال نیز به فروش می‌رسند.

یک مجموعه تجهیزات آشپزخانه صنعتی از جمله دستگاه‌های اسپرسوساز، یخ‌ساز و حتی ایستگاه شارژ موبایل نیز برای فروش گذاشته شده است.

طول مجسمه پرنده توییتر بیش از ۹۱ سانتی‌متر و بلندی فضای سبز @ بیش از ۱۸۲ سانتی‌متر است و اکنون گیاه مصنوعی در آن گذاشته‌اند.

این فروش بعد از چند هفته اتفاق‌های پرحاشیه‌ در این شرکت رخ می‌دهد؛ از زمانی که ایلان ماسک، میلیاردر تسلا، قرارداد ۴۴ میلیارد دلاری برای این پلتفرم رسانه‌های اجتماعی را با اکراه امضا کرد.

این حراج را هریتج گلوبال پارتنرز (Heritage Global Partners) انجام می‌دهد و از ۱۷ ژانویه ساعت ۷ صبح به وقت محلی تا ۱۸ ژانویه ساعت ۱۰ صبح به وقت محلی برگزار می‌شود. پیشنهادهای اولیه از ۲۵ دلار تا ۲۵۰ دلار متغیر است.

ماسک اخراج تعداد زیادی از کارمندان توییتر را ضروری دانست؛ چون این شرکت روزانه سه میلیون دلار ضرر می‌کند؛ اما این حراجی می‌گوید که این موضوع به فروش پیش رو ربطی ندارد.

کلیدواژه