حمل 15, 1402 19:27 Asia/Kabul
  • هجوم طرفداران ترامپ به سمت محل محاکمه وی در نیویورک
    هجوم طرفداران ترامپ به سمت محل محاکمه وی در نیویورک

حامیان دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا به سمت دادگاهی در نیویورک که قرار است امروز او را محاکمه کند، هجوم آورده‌اند.

 به گزارش رادیو دری؛ هچوم ده‌ها تن از حامیان دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا به سمت دادگاه محل محاکمه وی در شهر نیویورک در حالی است که ورودی‌های پشتی دادگاه  به روی وسایل نقلیه و عابران پیاده بسته شده است.

دونالد ترامپ در آستانه برگزاری جلسه محاکمه خود گفت: محاکمه باید به استاتن آیلند( در جنوبی ترین ناحیه شهر نیویورک) منتقل شود تا عادلانه‌تر و ایمن‌تر برگزار شود.

رئیس جمهوری سابق آمریکا تأکید کرد: ورود به دادرسی با قاضی که به مخالفت با من شهرت دارد، غیرممکن است.

ترامپ ۷۶ ساله که می‌خواهد در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ کاندیدا شود، نخستین رئیس جمهوری سابق ایالات متحده است که با اتهامات کیفری مواجه شده است.

دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری سابق آمریکا و چهره پیشتاز نامزدهای جمهوری‌خواهان در انتخابات ۲۰۲۴ این کشور که با اتهامات فراوانی مواجه است،  برای حضور در یک دادگاه تاریخی وارد شهر نیویورک شده است.

هیات منصفه دادگاهی در منهتن آمریکا، ترامپ را به جرم پرداخت حق‌السکوت ۱۳۰ هزار دلاری در انتخابات ۲۰۱۶ به "استورمی دنیلز" (Stormy Daniels) بازیگر فیلم‌های مستهجن متهم کرده است.

جنجال‌آفرینی دوباره ترامپ با انتشار نامه‌هایی «خصوصی» از رهبران جهان

دادگاه منهتن علیه ترامپ اعلام جرم کرد

کلیدواژه