حمل 20, 1402 19:02 Asia/Kabul
  • تظاهرات هزاران نفری در آمریکا علیه جنایات اخیر رژیم صهیونیستی
    تظاهرات هزاران نفری در آمریکا علیه جنایات اخیر رژیم صهیونیستی

هزاران نفر در شهرهای آمریکا علیه جنایات اخیر رژیم اشغالگر صهیونیستی تظاهرات کردند و تحریم این رژیم اشغالگر را خواستار شدند.

به گزارش رادیو دری،‌ هزاران تبعه فلسطینی و اعراب ساکنان آمریکا و همچنین فعالان اتحاد بین‌المللی دیروز شنبه در خیابان‌های چندین شهر این کشور در اعتراض به یورش رژیم صهیونیست‌ی به مسجدالاقصی تظاهرات برپا کردند و سکوت دولت آمریکا درباره جنایات رژیم صهیونیست‌ی علیه مردم فلسطین را محکوم کردند.

طبق گزارش‌های منتشر شده، تظاهرکنندگان در آمریکا همچنین آزادی فلسطین، حمایت‌های بین‌المللی از فلسطینیان در برابر جنایات و حملات رژیم اشغالگر صهیونیستی و توقف جنایات و حملات این رژیم اشغالگر را خواستار شدند.

نظامیان رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر با یورش به مسجد القبلی در صحن مسجدالاقصی به نمازگزاران و اعتکاف کنندگان در این مسجد حمله ور شدند و بیش از 200 نفر از آنها را زخمی و دستکم 400 نفر دیگر را بازداشت کردند.

دور جدید تنش و بحران در فلسطین اشغالی با یورش نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی و ضرب و شتم شدید معتکفین و نمازگراران آغاز شد.

مسجدالاقصی به عنوان نماد اصلی هویت اسلامی - فلسطینی شهر بیت المقدس،  همواره هدف اقدامات ویرانگرانه رژیم اشغالگر قدس قرار داشته است.

حمله اشغالگران صهیونیست به مناطق مختلف جنین

کلیدواژه