خبر ساز شدن نشست خبری اردوغان با اصحاب رسانه
(last modified 1402-02-06T07:02:24+00:00 )
ثور 06, 1402 11:32 Asia/Kabul

پوشش زنده نشست خبری دیشب اردوغان با اصحاب رسانه در آستانه انتخابات سرنوشت‌ساز ماه جاری، برای مدتی طولانی به طور معناداری متوقف و سوژه داغ محافل شبکه‌های اجتماعی در ترکیه شد.

به گزارش رادیو دری به نقل از روسیه الیوم، در نشست خبری دیشب اردوغان با خبرنگاران که در ساعات پایانی شب به علت برنامه فشرده کاری اردوغان در آستانه انتخابات سرنوشت‌ساز ریاست جمهوری در ماه جاری انجام شد، ناگهان پوشش زنده تلویزیونی این مراسم هنگام پرسش یک خبرنگار از اردوغان به شکل معناداری برای مدت زمان زیادی قطع شد.

قطع این برنامه زنده زمانی رخ داد که یک خبرنگار پرسید، که برنامه اردوغان برای اصلاحات آینده در عزل و نصب وزرای کابینه جدید در صورت پیروزی در انتخابات چه خواهد بود؟ که ناگهان این مراسم زنده قطع شد.

به دنبال قطع معنادار این مراسم زنده، موجی از گمانه‌زنی‌ها در محافل رسانه‌ای و کاربران شبکه‌های اجتماعی در ترکیه به راه افتاد.

این گزارش می‌افزاید، با پخش مجدد زنده نشست خبری، "اردوغان" در برابر دوربین‌ها ظاهر شد و گفت: «به علت حجم برنامه‌های فشرده کاری دیروز و امروز در آستانه رقابت‌های انتخاباتی، ناگهان در این نشست خبری به التهاب و درد معده گرفتار شدم و حتی درصدد لغو این برنامه بودم، اما صرف نظر کردم و پوزش می‌طلبم».

پس از حضور اردوغان، رئیس جمهور ترکیه دو پرسش کوتاه از سوی خبرنگاران مطرح شد و ناظر مطبوعاتی خواستار پایان نشست خبری برای رعایت حال رییس جمهور شد.

 

کلیدواژه