قوس 29, 1395 15:20 Asia/Kabul
  • دیدار مخفیانه رییس موساد و تیم انتقالی ترامپ

انتشار برخی گزارش ها نشان می دهد، تیم انتقالی رئیس جمهوری منتخب آمریکا با رییس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی "موساد" دیدار و مذاکره کرده است.

به گزارش روز چهارشنبه  پرس تی وی، انتشار برخی گزارش ها در امریکا از دیدار مخفیانه "یوسی کوهن" Yossi Cohen، رییس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی "  موساد "  با تیم انتقالی "دونالد ترامپ" رییس جمهوری منتخب امریکا حکایت دارد.

دیدار کوهن،  با تیم انتقالی ترامپ در جریان سفر وی  به امریکا روی داد.

در این دیدار،  دوطرف همچنین در مورد  ابتکارعمل مطرح شده از سوی فلسطینیان و نیوزیلند در شورای امنیت سازمان ملل مذاکره کردند. 

هیات اسراییلی در این نشست از ترامپ خواسته است، تا پیشنهاد اخیر فلسطین در شورای امنیت سازمان ملل  را وتو کند، که در آن  درخواست شده است شهرک‌ سازی رژیم اسراییل غیرقانونی خوانده شود.

ترامپ در مبارزات انتخاباتی انتخابات اخیرریاست جمهوری امریکا،  همواره از شهرک سازی های رژیم اسراییل در سرزمین های اشغالی حمایت کرده است.

این گزارش در  شرایطی منتشر می شود،  که کتزال کاتز یکی از نمایندگان سابق پارلمان رژیم صهیونیستی فاش کرد  ترامپ در سال 2003 برای حمایت از ساخت‌وساز در شهرک‌های صهیونیستی در سرزمین اشغالی فلسطین، به اسرائیلی‌ها پول داده است.

بر اساس این گزارش،  این میلیاردر نیویورکی 10 هزار دلار برای ساخت شهرک سازی های رژیم صهیونیستی  کمک مالی ارائه کرده است.

 

کلیدواژه