اسد 09, 1402 13:44 Asia/Kabul
  • گمانه‌زنی‌ها درباره دخالت اوباما در قتل سرآشپزش
    گمانه‌زنی‌ها درباره دخالت اوباما در قتل سرآشپزش

در پی انتشار تصاویری از "باراک اوباما" رئیس جمهوری اسبق آمریکا، گمانه زنی‌ها درباره احتمال دست داشتن او در قتل سرآشپزش قوت گرفته است.

به گزارش رادیو دری؛ پایگاه اینترنتی روزنامه رای الیوم، با مطرح کردن این سوال که آیا «باراک اوباما» در کشته شدن سرآشپز دست دارد؟ نوشت: فعالان شبکه‌های اجتماعی اولین عکس‌های قابل توجه از باراک اوباما را پس از حادثه غرق شدن «تافاری کمپل» سرآشپز مخصوص او در شرایطی مبهم در منزل خانواده اوباما در مارتاز وین‌یارد (جزیره‌ای در ماساچوست) منتشر کردند.

این تصاویر بانداژ‌هایی را در همه انگشتان اوباما نشان می‌دهد و به نظر می‌رسد چشم چپ او نیز کبود شده است که برخی را به این تحلیل واداشت که اوباما با کسی درگیری فیزیکی داشته است.

اگر چه پلیس به اوباما اعلام کرد که بازجویی نخواهد شد، اما همین موضوع سوالاتی را در مورد غرق شدن سرآشپز مخصوص او ایجاد کرده است.

پلیس آمریکا حدود یک هفته پیش جسد تافاری کمپل 45 ساله سرآشپز شخصی باراک اوباما را در دریاچه‌ای در محله تفریحی مارتا وینیار ماساچوست کشف کرده است.

پلیس ایالتی ماساچوست روز دوشنبه تایید کرد که فردی که هنگام استفاده از یک قایق تفریحی پدالی در دریاچه ادگارتاون به دلیل نامعلومی غرق شده بود، تافاری کمپل سرآشپز شخصی خانواده اوباما در دوران اقامت آن‌ها در کاخ سفید و پس از آن بوده است.

خانواده اوباما پس از اعلام مرگ کمپل در بیانیه‌ای مشترک گفتند: تافاری از نظر ما انسانی دوست‌داشتنی بود که در مورد غذا و توانایی‌اش در گرد هم آوردن مردم، خلاق و پرشور عمل می‌کرد و وی را فردی خونگرم، سرگرم‌کننده و فوق‌العاده مهربان می شناختیم که زندگی همه ما را کمی روشن‌تر کرد.

هدیه خداحافظی اوباما؛ ۲۶ هزار حمله هوایی در کشورهای مسلمان

ترامپ اوباما را به خیانت متهم کرد

کلیدواژه