سنبله 08, 1402 13:58 Asia/Kabul
  • \
    \"عمران خان\" آزاد نمی‌شود

آزادی "عمران خان" نخست وزیر پیشین پاکستان از زندان به رغم تعلیق حکم بازداشت سه ساله وی و دستور آزادیش به قید وثیقه توسط دادگاه عالی اسلام آباد به تاخیر افتاده است.

به گزارش  رادیو دری، پس از اینکه دادگاه اسلام آباد دیروز حکم بازداشت سه ساله "عمران خان" در پرونده فروش غیرقانونی هدایای دولتی را تعلیق کرد، آزادی نخست وزیر پیشین پاکستان از زندان امروز (چهارشنبه) با حکم دادگاهی دیگر به تعویق افتاد.

براساس این گزارش، دادگاه ویژه اسناد رسمی و محرمانه پاکستان حکم بازداشت "عمران خان" نخست وزیر پیشین این کشور را در ارتباط با افشای اسناد محرمانه برای دو هفته دیگر (۱۳ سپتامبر ۲۰۲۳) تمدید کرد.

باتوجه به حضور رئیس حزب تحریک انصاف پاکستان در زندان، دادگاه ویژه اسناد محرمانه صبح امروز چهارشنبه در زندان شهر "اتک" تشکیل و قاضی پرونده ضمن رد درخواست وثیقه وکیل "عمران خان"، مدت بازداشت وی در این پرونده را تمدید کرد.

در این پرونده "عمران خان" به افشای اسناد محرمانه متهم شده است. گفته می‌شود اسنادی که عمران خان به افشای آن متهم شده در واقع نامه‌ای است که رئیس حزب تحریک انصاف با استناد به آن مدعی شد آمریکا در برکناری دولتش دست داشته است.

صدور حکم آزادی عمران‌خان

کلیدواژه