میزان 16, 1402 19:30 Asia/Kabul
  • تاکید پاکستان بر توقف حملات رژیم اشغالگر اسرائیل
    تاکید پاکستان بر توقف حملات رژیم اشغالگر اسرائیل

وزیر امور خارجه پاکستان با اعلام همبستگی مردم و دولت اینکشور با ملت فلسطین، گفت: ما نگران وضعیت فلسطین و پایان فوری خشونت‌ها و تهاجم از سوی نیروهای اسرائیلی را خواستار هستیم.

به گزارش رادیو دری، «جلیل عباس جیلانی» وزیر خارجه دولت موقت پاکستان روز یکشنبه اعلام کرد که اسلام آباد به شدت نگران تشدید خصومت‌ها در خاورمیانه و از دست رفتن جان بیگناهان است.

جیلانی در واکنش به عملیات «طوفان الاقصی» در سرزمین‌های اشغالی، گفت: ما ضمن اعلام همبستگی با فلسطین در کنار آنان می ایستیم و خواستار پایان فوری خشونت و ظلم نیروهای اشغالگر اسرائیل هستیم.وی تاکید کرد: یک کشور مستقل و باثبات فلسطین باید بر اساس مرزهای قبل از ۱۹۶۷ و قطعنامه های سازمان ملل ایجاد شود.

وزیر خارجه دولت موقت پاکستان خطاب به جامعه بین المللی گفت که جهان باید برای پایان دادن به درگیری، حفاظت از غیرنظامیان و تلاش برای صلح پایدار در خاورمیانه مداخله کند.

 رزمندگان مقاومت فلسطین از صبح دیروز (شنبه) در پاسخ به تداوم جنایات رژیم صهیونیستی عملیات همه جانبه خود با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی آغاز کرده اند.این عملیات تاکنون موجب هلاکت حداقل 400  صهیونیست و زخمی شدن بیش از یکهزارو ۶۰۰ صهیونیست دیگر شده است.

عملیات طوفان الاقصی شکست بزرگی برای رژیم صهیونیستی بود

کلیدواژه