عقرب 07, 1402 09:38 Asia/Kabul
  • بورل‌: حملات رژیم صهیونیستی به غزه مغایر قوانین بین‌المللی است
    بورل‌: حملات رژیم صهیونیستی به غزه مغایر قوانین بین‌المللی است

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در واکنش به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مناطق مسکونی، درمانی و مدارس غزه هشدار داد که این حملات وحشیانه مغایر قوانین بین‌المللی بشردوستانه است.

به گزارش رادیو دری، «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز شنبه با بیان مطلب مذکور بر لزوم توقف حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه باریکه غزه برای دسترسی مردم این باریکه به کمک‌های بشردوستانه تاکید کرد.

عملیات طوفان الاقصی درحالی وارد بیست و دومین روز شده است که خبرهای حاکی از تشدید حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه است و هم اکنون این منطقه از زمین و آسمان زیر بمباران سلاح های مرگبار رژیم صهیونیستی قرار دارد.

نیروهای مقاومت فلسطین در پاسخ به جنایات مکرر رژیم صهیونیستی، شنبه 7 اکتبر 2023 عملیات همه جانبه و بی نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی که توان مقابله با رزمندگان مقاومت را ندارد از همان ابتدای عملیات در جنایتی آشکار اقدام به بمباران بی وقفه مناطق مسکونی، بیمارستان ها و مراکز دینی و مدارس غزه کرده است که در اثر آن تاکنون، بیش از 7 هزار و 700 نفر شهید  و حدود 20 هزار نفر زخمی شده اند.

امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی در غزه نسل کشی می‌کند

طالبان: جهان از نسل کشی رژیم صهیونیستی در فلسطین جلوگیری کند

کلیدواژه