عقرب 28, 1402 18:38 Asia/Kabul
  • اجتماع بزرگ مردم پاکستان علیه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه
    اجتماع بزرگ مردم پاکستان علیه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه

مردم مسلمان پاکستان امروز یکشنبه بار دیگر با برگزاری اجتماع بزرگ علیه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، یکپارچگی خود را در حمایت از ملت مظلوم فلسطین به نمایش گذاشتند.

به گزارش رادیو دری، اجتماع بزرگ همبستگی با فلسطین عصر امروز یکشنبه با حضور ده‌ها هزار نفر از اقشار مختلف مردم در شهر «لاهور» مرکز ایالت پنجاب پاکستان برگزار شد و هواداران جبهه مقاومت فلسطین یکصدا توقف جنایات صهیونیست‌ها را فریاد زدند.

اجتماع ضدصهیونیستی و آمریکایی امروز به اهتمام جماعت اسلامی پاکستان و جنبش بیداری امت مصطفی (ص) برگزار شد و شرکت‌ کنندگان با فریادهای «لبیک یا اقصی» و «لبیک یا رسول الله(ص)» نفرت و خشم خود را از سکوت مجامع بین المللی در قبال تداوم بمباران وحشیانه رژیم اشغالگر قدس علیه مردم بی‌دفاع غزه اعلام کردند.

در مراسم هزاران نفر از کودکان و نوجوانان پاکستانی نیز به نشانه همبستگی با کودکان و مادران فلسطینی ساکن غزه کفن به تن کردند.

سخنرانان با محکومیت حمایت‌های جنایتکارانه آمریکا و متحدانش از صهیونیست‌ها در جنگ غزه، گام‌های جدی دولت‌های اسلامی را برای دفاع از مردم فلسطین و جلوگیری از حملات رژیم اسرائیل در غزه خواستار شدند.

سراج الحق رهبر جماعت اسلامی پاکستان در سخنانی با ادای احترام به شهدای مقاومت فلسطین و دفاع از آرمان‌های ملت مظلوم فلسطین ، اظهار داشت: اجلاس سران کشورهای اسلامی در ریاض هیچ نتیجه‌ای برای غزه و یا پاسخگو کردن اسرائیل نداشت و تا امروز وحشیگری‌های رژیم نامشروع صهیونیستی علیه مردم بی دفاع فلسطین ادامه دارد.

علامه سید جواد نقوی رئیس جنبش بیداری امت مصطفی (ص) نیز گفت: مسلمانان پاکستان اعم از شیعه و سنی، زن و مرد، پیر و جوان همسو و همصدا از جنگ رزمندگان مقاومت فلسطین علیه اسرائیل اشغالگر حمایت می‌کنند.

وی گفت: آمریکای جنایتکار دلیل اصلی وحشیگری‌های اسرائیل در سرزمین‌های اشغالی فلسطین است لذا جهان اسلام نباید در قبال همدستی اروپا و آمریکا در جنایات جنگی صهیونیست‌ها علیه مردم غزه منفعلانه رفتار کنند.

شمار شهدای غزه به ۱۲ هزار و ۳۰۰ نفر رسید

کلیدواژه