دلو 03, 1402 19:38 Asia/Kabul
  • آمریکا، بریتانیا و استرالیا گروههای مقاومت اسلامی را تحریم کردند
    آمریکا، بریتانیا و استرالیا گروههای مقاومت اسلامی را تحریم کردند

آمریکا، بریتانیا و استرالیا در اقدامی مشترک و در حمایت از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، تحریم‌هایی را علیه جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و برخی دیگر از گروههای مقاومت اعمال کردند.

به گزارش رادیو دری، وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد: این کشور همراه با بریتانیا و استرالیا تحریم‌های بیشتری را ضد آنچه شبکه‌های مالی حماس و واسطه‌های آنها در زمینه ارز مجازی عنوان شده است، اعمال کرده اند.

وزارت خزانه داری آمریکا همچنین با ادعای همکاری کتائب حزب‌الله عراق و خطوط هوایی فلای بغداد با نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تحریم‌هایی ضد آنها اعمال کرد.

در ادامه فشارهای غیرقانونی غرب ضد محور مقاومت، اتحادیه اروپا هم 6 شخص از جمله مشاور اقتصادی «بشار اسد» رئیس جمهوری سوریه و 5 نهاد مرتبط با دولت این کشور را تحریم کرد.

رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر 2023 با حمایت همه‌جانبه کشورهای غربی، کشتار گسترده‌ای را در باریکه غزه و کرانه باختری ضد مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین به راه‌ انداخته است.

از ابتدای جنگ غزه ( ۷ اکتبر) تاکنون ۲۵ هزار و ۲۹۵  نفر به شهادت رسیده و ۶۳ هزار نفر دیگر هم  زخمی شده‌اند و بیش از ۷ هزار نفر نیز همچنان زیر آوار هستند.

حماس: چیزی به‌نام «بعد از حماس» وجود نخواهد داشت

حمله مقاومت عراق به پایگاه‌های آمریکا در سوریه

موشک های مقاومت اسلامی عراق بر سر بندر حیفا در فلسطین اشغالی

کلیدواژه