حوت 04, 1402 16:14 Asia/Kabul
  • آمریکا به دنبال از بین بردن مسئله فلسطین است
    آمریکا به دنبال از بین بردن مسئله فلسطین است

معاون دبیرکل حزب الله لبنان اعلام کرد، دولت آمریکا برای از بین بردن مسئله فلسطین تلاش می‌کند.

به گزارش رادیو دری، شیخ "نعیم قاسم"، معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت: آنچه دولت آمریکا درباره توقف جنگ در باریکه غزه مطرح می‌کند، فریبکاری است و در اصل به دنبال از بین بردن مسئله فلسطین است.  

شیخ نعیم قاسم افزود: آمریکا امروز فرصت را غنیمت شمرده است تا مسئله فلسطین را از بین ببرد و همه آنچه درباره آتش بس و یافتن راه حل‌های سیاسی مطرح می‌کند، دروغ و فریبکاری است تا وحشی‌گری را که بر وجهه آمریکا و اسرائیل به علت نسل کشی در حق ملت فلسطین پدیدار شده است، پاک کند.

معاون دبیر کل حزب الله لبنان ضمن تاکید بر استوار مقاومت در جبهه‌های مختلف نبرد، خاطر نشان کرد: مقاومت در برابر تهاجم علیه غزه، وحدت میدان‌ها را نشان داد. هر یک از اعضای محور مقاومت با توجه به تصمیم، قدرت و ارزیابی خود، به گونه‌های مختلف وحدت میدان‌ها را در برابر دشمن اسرائیلی به نمایش می‌گذارد.

شیخ «تعیم قاسم» همچنین اظهار داشت: جو بایدن رییس جمهوری آمریکا با نزدیک شدن به انتخابات در آمریکا تسلیم خواهد شد، چراکه مستقیماً تأثیر تجاوز به غزه را بر امتیاز انتخاباتی خود احساس خواهد کرد و ممکن است به دلیل آن شکست بخورد.

حزب‌الله لبنان در چندماه گذشته در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در باریکه غزه و نسل‌کشی فلسطینیان در این منطقه، مواضع نظامی رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک نشین در این مناطق شده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرزهای لبنان خارج شده‌اند.

عون: آمریکا در تلاش برای از بین بردن هویت فلسطین است

کلیدواژه