حمل 24, 1403 15:05 Asia/Kabul
  • درخواست صدها سازمان و نهاد حقوق بشری برای توقف ارسال سلاح به رژیم صهیونیستی
    درخواست صدها سازمان و نهاد حقوق بشری برای توقف ارسال سلاح به رژیم صهیونیستی

بیش از 250 سازمان و نهاد حقوق بشری از کشورهای مختلف جهان، توقف روند ارسال سلاح را برای رژیم صهیونیستی خواستار شدند.

به گزارش رادیو دری،به گزارش امروز جمعه ایرنا، بیش از 250 سازمان و نهاد حقوق بشری از سراسر جهان در نامه ای ضمن تاکید بر برقراری آتش بس در باریکه غزه، اعلام کردند: شورای امنیت باید به مسوولیت خود در برقراری صلح و امنیت جهانی از طریق اقدامات مربوط به توقف روند ارسال سلاح به رژیم صهیونیستی، عمل کند.

دراین نامه آمده است، بمباران و محاصره اعمال شده از سوی اسرائیل، غیرنظامیان را از تامین ضروریات لازم برای زنده ماندن محروم کرده و غزه را غیرقابل سکونت می کند. بحران انسانی خطرناک و بی سابقه ای در این منطقه در حال وقوع است.

گفته می شود، شدت کشتار و جنایات رژیم صهیونیستی در باریکه غزه در بیش از شش ماه گذشته به قدری غیرقابل توجیه و غیرقابل دفاع شده که به طور عملی جامعه جهانی در یک اقدام بی‌سابقه به فکر توقف ارسال و فروش تسلیحات به این رژیم افتاده است.

در حملات ارتش رژیم صهیونیستی به باریکه غزه از هفتم اکتبر سال 2023 تاکنون بیش از 33 هزار و 500 فلسطینی شهید و بیش از 76 هزار نفر دیگر زخمی شدند . در این میان کشورهای غربی از جمله آمریکا، آلمان و بریتانیا، بیشترین سلاح ها را در اخیتار این رژیم قرار دادند .

 

افزایش شهدای جنایات رژیم صهیونیستی در غزه

کلیدواژه