حمل 27, 1403 13:41 Asia/Kabul
  • نماینده روسیه: نشست شورای امنیت نمایش ریاکاری غرب است
    نماینده روسیه: نشست شورای امنیت نمایش ریاکاری غرب است

نماینده روسیه در سازمان ملل متحد، نشست اضطراری شورای امنیت درباره پاسخ موشکی و پهپادی ایران به رژیم صهیونیستی را رویکرد دوگانه و مزورانه غرب عنوان کرد.

به گزارش رادیو دری، «واسیلی نبنزیا» نماینده روسیه در سازمان ملل متحد در جلسه اضطراری شورای امنیت درباره پاسخ تنبیهی ایران به رژیم صهیونیستی از رویکرد دوگانه و مزورانه غربی‌ها به مسائل و تحولات منطقه شدیدا انتقاد کرد.

نماینده روسیه در سازمان ملل متحد تاکید کرد، نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل درباره حمله تلافی جویانه ایران به اسرائیل، "نمایش نفاق و رفتارهای دوگانه و شرم آور" است.

نبنزیا با اشاره به اقدام رژیم صهیونیستی در تجاوز نظامی به مرکز دیپلماتیک ایران در دمشق و نوع واکنش نامناسب شورای امنیت به این اقدام گفت: پاسخ ایران در فضای خلاء نبوده بلکه به خاطر بی عملی شورای امنیت درباره اقدام اسرائیل در دمشق این اقدام رخ داده است.

نماینده روسیه در سازمان ملل متحد منشاء تنش ها در منطقه غرب آسیا را تجاوز رژیم صهیونیستی به باریکه غزه و اجرای نکردن قطعنامه شورای امنیت برای آتش بس این منطقه دانست.

نبنزیا در این حال از رژیم صهیونیستی خواست تا از رویکرد ایران که خواهان  تشدید اوضاع نیست پیروی کرده و از استفاده تحریک آمیز از زور در منطقه اجتناب کند.

رژیم صهیونیستی دوشنبه، 13 حمل 1403 (اول آوریل ۲۰۲۴) در اقدامی تروریستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق حمله کرد که منجر به شهادت هفت نفر از مستشاران ارشد نظامی ایران شد.

در همین راستا، بامداد روز یکشنبه 26 حمل،  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شلیک پهپاد و موشک به سوی سرزمین های اشغالی، اقدام به تنبیه این رژیم متجاوز کرد.

مله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق

نشست اضطراری شورای امنیت درباره پاسخ ایران به تجاوز اسرائیل

کلیدواژه