جوزا 28, 1403 14:15 Asia/Kabul
  • اعتراف بایدن به کشتار هزاران کودک فلسطینی در جنایات صهیونیست‌ها
    اعتراف بایدن به کشتار هزاران کودک فلسطینی در جنایات صهیونیست‌ها

رئیس جمهوری آمریکا در پیام تبریک فریبکارانه خود به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان، بدون اشاره به کمک‌های نظامی واشنگتن به رژیم صهیونیستی به کشتار هزاران نفر از کودکان بی گناه در باریکه غزه اعتراف کرد.

به گزارش رادیو دری؛ جو بایدن در پیام تبریک خود با چشم‌پوشی از نقش و مشارکت واشنگتن در جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اعتراف کرد: تعداد بسیار زیادی از فلسطینیان بی گناه از جمله هزاران کودک کشته شدند و خانواده‌ها خانه‌های خود را ترک کردند و خانه آنها ویران شد.

او که به دلیل حمایت‌هایش از رژیم صهیونیستی در جنگ کنونی غزه در داخل و خارج از آمریکا تحت فشار نهادهای بین المللی و افکار عمومی جهانی است مدعی شد: پیشنهاد آتش‌بسی که اسرائیل به حماس ارائه کرده، بهترین راه برای پایان دادن به خشونت و جنگ است.

این سخنان در حالی است که روزنامه آمریکایی واشنگتن پست (WP) در گزارشی با استناد به گفته های مقامات پنتاگون و وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد: دولت بایدن اخیرا ارسال محموله‌های تسلیحاتی جدید به اسرائیل را تایید کرده است.

پیام بایدن به مناسبت عید قربان و اشاره او به جنگ غزه بخشی از کارزار انتخاباتی وی برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری این کشور است، زیرا بایدن برای پیروزی در انتخابات به آرای مسلمانان به ویژه در میشیگان نیازمند است.

بایدن: نباید اجازه بازگشت ترامپ را به کاخ سفید بدهیم

سندرز: آمریکا همدست اسراییل در وقایع غزه است

کلیدواژه