بایدن: در انتخابات می‌مانم
(last modified 1403-04-29T07:38:01+00:00 )
سرطان 29, 1403 12:08 Asia/Kabul
  • بایدن: در انتخابات می‌مانم
    بایدن: در انتخابات می‌مانم

 جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا تاکید کرد: من قادر به انجام هر کاری هستم و نه تنها در مبارزات انتخاباتی می‌مانم، بلکه جهان را اداره می‌کنم.

به گزارش رادیو دری؛ جو بایدن در مصاحبه با ای بی سی نیوز افزود: من هر روز تحت ارزیابی مستمر پزشکان قرار می‌گیرم و هر روز یک تست روانشناختی دارم و پزشکان من اگر چیزی اشتباه باشد، از گفتن آن دریغ نمی‌کنند.

وی همچنین با اشاره به مشکلات پیش آمده در روند برگزاری مناظره با دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا و رقیب انتخاباتی بایدن اظهار کرد:  حتی زمانی که من به پرسشی پاسخ می‌دادم و میکروفون او را خاموش کرده بودند، ترامپ همچنان فریاد می‌زد، او حواس من را پرت کرد و بعد از آن متوجه شدم که دیگر کنترلی بر روی خودم ندارم.

این اظهارات بایدن در حالی است که ناامیدی‌های درون حزبی دموکرات‌ها همچنان در حال تشدید شدن است.

باراک اوباما رئیس جمهوری اسبق آمریکا در روزهای اخیر به متحدان نزدیک خود در حزب دموکرات گفته است که شانس بایدن برای پیروزی در انتخابات آتی ریاست جمهوری ایالات متحده به شدت کاهش یافته است و او باید به طور جدی درباره ماندنش در کارزار انتخاباتی تصمیم بگیرد.

همچنین چاک شومر رهبر اکثریت دموکرات در مجلس سنا و حکیم جفریس رهبر اقلیت دموکرات در کنگره آمریکا نیز در روزهای اخیر با بایدن ملاقات کردند تا هشدار دهند که نامزدی او در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا، شانس پیروزی حزب دموکرات در این انتخابات را تهدید می‌کند.

آمریکایی‌ها روز سه‌شنبه ۵ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۵ عقرب ۱۴۰۳) برای انتخاب رئیس جمهوری بعدی کشورشان به پای صندوق‌های رای می‌روند. 

دو سوم دموکرات‌ها کناره‌گیری بایدن را از انتخابات آمریکا خواستار شدند

کلیدواژه