انتقاد از انتصاب راحیل شریف به فرماندهی ائتلاف نظامی خودساخته عربستان
(last modified 1395-10-19T07:07:57+00:00 )
جدی 19, 1395 11:37 Asia/Kabul
  •  انتقاد از انتصاب راحیل شریف به فرماندهی ائتلاف نظامی خودساخته عربستان

دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان  از انتصاب راحیل شریف به فرماندهی ائتلاف نظامی خودساخته عربستان انتقاد کرد .

به گزارش کانال رادیو و تلویزیون اردو شبکه سحر، علامه راجه ناصرعباس جعفری دیروز در اسلام آباد هدف از تشکیل  این ائتلاف تکفیری را ایجاد اختلاف وتفرقه  میان  مسلمانان دانست .وی افزود حکام ال سعود  که دستشان به خون مسلمانان از جمله مردم یمن ، سوریه وعراق  الوده است  گفت عربستان قصد دارد پاکستان را شدیدا  درگیر جنگ با داعش کند ۔

وی افزود عربستان دشمن مسلمانھا و حامی  جنایات امریکا و  صهیونیستها در سرزمین های اشغالی فلسطین و کشتار مردم مظلوم بسیاری از کشورهای اسلامی است . عباس جعفری تصریح کرد  کشوری که حامی  اقدامات تجاوزگرانه امریکا و رژیم غاصب صهیونیستی باشد چگونه می تواند حامی مظلومان و مسلمانان باشد و باید کشورھای اسلامی  فریب آل سعود را نخورند . وی  افزود  راحیل شریف با این انتصاب ، وجھه پاکستان را در سطح بین الملل خدشه دار کردہ ونشان داد که در قتل عام مردم بیگناه یمن  از هیچ تلاشی دریغ نمی ورزد .
جنرال راحیل شریف فرمانده سابق نیروی زمینی ارتش پاکستان   به فرماندهی ائتلاف نظامی خودساخته عربستان که از سوی ریاض به عنوان ائتلاف به اصطلاح مبارزه با تروریسم نامگذاری شده، منصوب شده است.
پیش ازاین هم  "طلعت مسعود" جنرال بازنشسته ارتش پاکستان، انتصاب جنرال پاکستانی به فرماندهی نظامی تحت نظارت عربستان را به نفع آن کشور ندانست.
 علامه مقصود علی دومکی   " عضوارشد  مجلس وحدت مسلمین پاکستان در  ایالت سند هم گفت راحیل شریف  با این اقدام خود نشان داد  که در جنایت عربستان در یمن  و کشتار مردم بیگناه این کشور  نقش مهمی دارد .
عربستان یکی از حامیان اصلی تروریسم بوده و تفکر وهابیت که خاستگاه آن عربستان است، ترویج دهنده پدیده تروریسم در مناطق مختلف جهان است. 

 

کلیدواژه