خروج سران کشورها از سالن مجمع عمومی سازمان ملل همزمان با سخنرانی نتانیاهو
(last modified 1403-07-07T05:41:17+00:00 )
میزان 07, 1403 10:11 Asia/Kabul

همزمان با آغاز سخنرانی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مجمع عمومی سازمان ملل، سران و اعضای هیأت‌های شماری از کشورهای جهان صحن علنی را ترک کردند.

به گزارش رادیو دری ، خروج سران و اعضای هیأت‌های سیاسی کشورها جهان از مجمع عمومی سازمان ملل و سردادن شعار علیه نتانیاهو و رژیم صهیونیستی، با تشویق خبرنگاران و نمایندگان رسانه‌ها مواجه شد.

نتانیاهو با عصبانیت، خطاب به مقامات کشورهای عضو سازمان ملل که همزمان با آغاز سخنان او در حال ترک سالن بودند گفت: به شما نیازی نداریم. اسرائیل، با شدت و بدون هیچ گونه نیازی به کمک شما می‌جنگد .

همزمان با ابراز نگرانی رهبران جهان در مجمع عمومی سازمان ملل از افزایش درگیری‌ها در غرب آسیا، تظاهرات ضدصهیونیستی در سراسر جهان همچنان ادامه دارد.

نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه به یک سالگی رسیده است و رژیم صهیونیستی نه تنها همچنان از آتش‌بس در غزه خودداری می‌کند، بلکه جبهه جدید جنگی در شمال اراضی اشغالی را علیه حزب‌الله لبنان ایجاد کرده است. 

جنگ رژیم صهیونیستی در غزه به یک فاجعه انسانی بزرگ منجر شده است و اکنون این نگرانی وجود دارد که جنایت صهیونیست‌ها علیه لبنان نیز به فاجعه انسانی دیگری نظیر غزه منجر شود.

علاوه بر این، تداوم و شدت گرفتن جنگ علیه لبنان می‌تواند منطقه غرب آسیا را به سمت یک جنگ بزرگ سوق داده و منطقه و جهان را تهدید کند.

 

کلیدواژه