میزان 08, 1403 11:45 Asia/Kabul
  • امت اسلامی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی بی تفاوت نخواهد ماند

رئیس شورای علمای شیعه شهرک جبرئیل هرات تاکید کرد: امت اسلامی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی بی تفاوت نخواهد ماند.

حجت الاسلام  محمد اکبری در گفت و گو با خبرنگار رادیو دری در هرات اظهار کرد: با شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان هیچ گاه جای ایشان خالی نخواهد ماند، جبهه مقاومت و حزب الله رهبران وارسته و ارزشمندی دارد و مقاومت در زودترین زمان به نتیجه خواهد رسید.

وی افزود: حوادث تاسف بار اخیر باعث تاثر است اما بر اراده استوار و پولادین امت اسلامی و جبهه مقاومت خللی ایجاد نخواهد کرد و مقاومت با شجاعت در مقابل تمام سختی ها ایستادگی خواهد کرد.

این روحانی افغانستانی یادآوری کرد که اگر مسلمین خدا را یاری کنند خداوند هم آن ها را یاری خواهد کرد مشروط به اینکه از دشمن نترسند زیرا پیروزی ازآن خدا و امت پیامبر گرامی اسلام (ص) است.

اکبری در مورد عملکرد کشورهای اسلامی در برابر جنایات دشمنان اسلام عنوان کرد: دولت های کشورهای اسلامی تا کنون آنگونه که شاید و باید به وظایف خود عمل نکرده اند، انتظار می رفت که در زمان کشتار مردم غزه کشورهای اسلامی واکنش شدید داشته باشند و از آن ها حمایت کنند اما شاهد واکنش خاصی از بسیاری از آن ها نبودیم و در نتیجه رژیم غاصب اسرائیل و حامیانش جرات حمله به مردم و حزب الله لبنان را پیدا کردند.

وی اضافه کرد: تمام کشورهای اسلامی برای حفظ کیان اسلامی خود باید از مقاومت اسلامی حمایت و سران کشورهای اسلامی هرچه سریعتر در این زمینه برنامه ریزی و اقدام کنند.

 

کلیدواژه