میزان 18, 1403 12:42 Asia/Kabul
  • آمریکا: به دنبال جنگ با ایران نیستیم
    آمریکا: به دنبال جنگ با ایران نیستیم

سخنگوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) تاکید کرد: ما به دنبال جنگ با ایران نیستیم.

به گزارش رادیو دری؛ سابرینا سینگ در یک نشست خبری درباره تجاوز احتمالی رژیم صهیونیستی به ایران گفت: من نمی‌توانم به جای مقام‌های (رژیم) اسرائیل سخن بگویم اما ما به دنبال جنگ با ایران نیستیم.

سخنگوی پنتاگون افزود: ایالات متحده درباره پاسخ اسراییل به عملیات موشکی ایران به رایزنی با مقامات این رژیم ادامه می‌دهد.

سینگ در عین حال از اظهار نظر در مورد جزئیات طرح‌های تل آویو در این باره خودداری کرد و گفت: مقام‌های آمریکایی و اسرائیلی اغلب با هم در تماس هستند و ما همچنان به مشورت با اسرائیلی‌ها ادامه می‌دهیم، اما من نمی‌توانم به جای مقامات (رژیم) اسرائیل سخن بگویم زیرا نمی‌خواهم بر اساس حدس و گمان حرف بزنم.

 سخنگوی پنتاگون بار دیگر حمایت کشورش از جنایت‌های رژیم صهیونیستی را تکرار و تصریح کرد: ایالات متحده از حق (رژیم) اسرائیل برای دفاع از خود در برابر تهدیدات حمایت می‌کند.

موشک‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه سه‌شنبه دهم مهر ۱۴۰۳ در عملیات وعده صادق ۲ با رمز مبارک یا رسول‌الله (ص)، اهداف امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را هدف اصابت قرار دادند که ۹۰ درصد شلیک‌ها با موفقیت به اهداف اصابت کرده و رژیم صهیونیستی از تسلط اطلاعاتی و عملیاتی جمهوری اسلامی ایران به وحشت افتاد.

مطابق بیانیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این اقدام پس از یک دوره خویشتنداری در برابر نقض حاکمیت جمهوری اسلامی ایران و در پاسخ به تجاوز و جنایات این رژیم انجام شد.

ایران در وعده صادق ۲ فقط پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد

عراقچی: به آمریکا پیام دادیم در عملیات «وعده صادق 2» دخالت نکند

کلیدواژه