هریس کشته شدن فلسطینیان را "بی رحمانه" خواند/ دست و پا زدن انتخاباتی برای جلب آرا
(last modified Tue, 22 Oct 2024 09:18:53 GMT )
عقرب 01, 1403 13:48 Asia/Kabul
  • هریس کشته شدن فلسطینیان را \
    هریس کشته شدن فلسطینیان را \"بی رحمانه\" خواند/ دست و پا زدن انتخاباتی برای جلب آرا

در هفته های پایانی مانده به انتخابات آمریکا، معاون بایدن با حمایت از مردم فلسطین برای جذب رای‌دهندگان عرب و مسلمان این کشور تلاش می کند.

به گزارش رادیو دری، «کامالا هریس» معاون «جوب بایدن» رئیس جمهوری آمریکا در گفت و گو با شبکه "ام اس ان بی سی" در ایالت جورجیا افزایش شمار شهدا در باریکه غزه را " بی رحمانه"  خواند.

به نظر می رسد، این اظهارات تلاشی برای جذب رای‌دهندگان عرب و مسلمان آمریکایی در هفته های پایانی مانده به انتخابات آمریکا است.

این درحالی است که "کامالا هریس" معاون رئیس جمهور آمریکا که نامزد حزب دموکرات در انتخابات پنجم نوامبر 2024 ریاست جمهوری این کشور محسوب می شود، پیشتر تاکید کرد، تعهد من به امنیت اسرائیل، قاطع و تزلزل ناپذیر است.

حزب دموکرات آمریکا همواره در انتخابات های این کشور سعی کرده تا رای رنگین پوستان و مسلمانان را به خود اختصاص دهد.

«جو بایدن» رئیس جمهوری دموکرات آمریکا با اینکه در ظاهر تلاش کرد، از رژیم صهیونیستی بخواهد که با آتش بس موافقت کند اما در خفا، کشنده ترین بمب ها را در اختیار تل آویو قرار داد و این موضوع، زمینه گسترش جنگ، از غزه به لبنان را فراهم کرد.

بایدن و هریس، پیشتر نیز در بیانیه های جداگانه بمناسبت سالگرد عملیات طوفان الاقصی، با نادیده گرفتن شهادت بیش از 42 هزار فلسطینی از سوی رژیم صهیونیستی در یکسال گذشته، اعلام کردند که به امنیت اسرائیل، متعهد هستند.

«کامالا هریس» معاون رئیس جمهوری آمریکا که نامزد حزب دموکرات در انتخابات پنجم نوامبر 2024 ریاست جمهوری این کشور است، تاکید کرد، "تعهد من به امنیت اسرائیل، قاطع و تزلزل ناپذیر است."

هریس برای جانشینی بایدن اعلام آمادگی کرد

کلیدواژه