واکنش وزارت خارجه روسیه به حمله رژیم صهیونیستی علیه ایران
(last modified Sun, 27 Oct 2024 05:19:56 GMT )
عقرب 06, 1403 09:49 Asia/Kabul
  • واکنش وزارت خارجه روسیه به حمله رژیم صهیونیستی علیه ایران
    واکنش وزارت خارجه روسیه به حمله رژیم صهیونیستی علیه ایران

وزارت امور خارجه روسیه با صدور بیانیه‌ای ضمن ابراز نگرانی شدید از تشدید تنش‌ها بین ایران و رژیم اسرائیل تاکید کرد: مسکو آماده همکاری با همه طرف‌ها برای کاهش سطح تشدید تنش و رویارویی است.

به گزارش رادیو دری، وزارت خارجه روسیه در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی علیه ایران، «تنش بین ایران و اسرائیل را تهدیدی جدی برای ثبات و امنیت منطقه» توصیف کرد.

در بیانیه وزارت خارجه روسیه آمده است: مسکو ضمن درخواست از تمام طرفین درگیر برای خویشتن‌داری و توقف خشونت، به منظور همکاری با تمام طرفین جهت کاهش سطح درگیری، ابراز آمادگی می‌کند.

روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی ایران ساعات اولیه صبح روز شنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سامانه یکپارچه پدافند هوایی، هجوم رژیم صهیونیستی به نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را رهگیری و مقابله موفق کرد.

در اطلاعیه روابط عمومی پدافند هوایی ایران آمده است: به استحضار ملت شریف ایران می‌رساند، با وجود هشدارهای قبلی مسئولان جمهوری اسلامی به رژیم جنایتکار و غیرقانونی صهیونیستی مبنی بر پرهیز از هرگونه اقدام ماجراجویانه، این رژیم جعلی در اقدامی تنش‌زا نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را مورد هجوم قرار داد که ضمن رهگیری و مقابله موفق توسط سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور با این اقدام تجاوزکارانه، آسیب‌های محدودی به برخی از نقاط وارد شده که ابعاد حادثه در دست بررسی است.

اطلاعیه مهم پدافند هوایی ایران درباره انفجارهای بامداد امروز در سه استان این کشور

کلیدواژه