محکومیت تجاوزات آل سعود و آل خلیفه توسط مجلس وحدت مسلمین پاکستان
(last modified 1396-03-09T09:56:25+00:00 )
جوزا 09, 1396 14:26 Asia/Kabul
  • محکومیت تجاوزات آل سعود و آل خلیفه توسط مجلس وحدت مسلمین پاکستان

مجلس وحدت مسلمین پاکستان  تجاوزات ال سعود و آل خلیفه علیه مسلمانان یمن و بحرین را محکوم کردند .

به گزارش کانال رادیو و تلویزیون اردو سحر، سخنگوی  مجلس وحدت مسلمین پاکستان دیروزدر شھر کراچی  ضمن انتقاد   از سکوت و بی تفاوتی دولت نوازشریف در قبال حملات گسترده حکام  ال سعود و آل خلیفه در کشتار مسلمانان یمن و بحرین از اسلام اباد خواست در این زمینه واکنش نشان دهد . 

علامہ مختارامامی "همچنین افزود مجامع  بین المللی و  سازمانھای حقوق بشر  بہ خاطر حمایت امریکا ازآل سعود و آل خلیفہ در قبال تجاوزات سردمداران عربستان و بحرین  سکوت کردہ اند ۔

سخنگوی مجلس وحدت مسلمین پاکستان گفت  مردم بحرین و یمن برای احقاق حقوق خود  تظاهرات می کنند  ولی آل سعود و آل خلیفہ آنھا را سرکوب می کنند ولی این گونه کشتارها نمی تواند حرکت های مردمی راعلیه حاکمان مستبد و ظالم در یمن، بحرین و عربستان متوقف کند۔

پیش ازاین هم  دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان  تاکید کرده بود  رژیم ستمگر آل خلیفه ،  انواع ظلم رادر حق مسلمانان بحرین  مرتکب می شود و در این زمینه از مزدوران خارجی بهره می گیرد. 

شیخ راجه ناصر عباس جعفری گفت  امریکا و عربستان و اسرائیل   در تشویق رژیم بحرین در کشتار مسلمانان این کشور از جمله زنان و کودکان نقش مهمی دارند . 

 

 

کلیدواژه